Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Finns Spago? Det närmaste the big b

Finns Spago? Det närmaste the big b

Satt å gjorde en sökning efter Lee Marwin...ja bara för att kolla hur snabb min Pentium[R] 4 CPU 3.00GHz hardtop intercooler PAE [Physical Address Extension]...är... Så att skriva...

Fortsatte då å satt å titta på hunden som så sött satt å sökte när fil för fil genomsöktes av min Pentium[R] 4 CPU 3.00GHz hardtop intercooler PAE [Physical Address Extension]...

Så då döpte jag hunden till Spago, för Pluto finns ju redan. Spago är ett fint namn till en sån söt sök- hund.

Jaa.. det var ungefär allt jag han att skriva innan datorfan inte hitta Lee...

Å då hade jag redan lyssnat till toner med Gösta Linderholm..och dessutom Nynnat mej igenom I was born under.....Så ibland undrar man hur många Gig man har.

Ps. Jag hann tillockmed få iväg det här..Ljusetshastighet..pfuu..stick å brinn.
Antal svar på detta inlägg: 1
Spago tycker jag oxå är ett passande namn för en sån himmla söt voffsing. Int för att jag riktigt förstår vart du vill komma, men ändå... Men det är väl sånna funderingar man kan ha om man sitter för mycket själv å klurar....Man brukar ju annars snacka om tomtar på loftet...men det kan väl lika gärna va en å annan voffsing som får plats där å. Tomtarna får väl maka på sig för f-n

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem