Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Mozilla Firefox 3

Mozilla Firefox 3

Då skulle det vara dax för FF 3 idag då! Man väntar med spänning hur det ska funka. Kan kanske få lite reaktioner i denna tråd vad ni tycker när ni har installerat det hela.



/Raj-Raj
Antal svar på detta inlägg: 65
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Hittade en bra "kom i håg kalender" att ta hem till ff3. (Reminderfox).

Den var ju bra att skriva "kom i håglappar i". När man öppna webbläsaren kommer anteckningen upp nere till höger.
Toppen Thomas2
Du har dina ljusa ögonblick och tänker på andra emellanåt
Ozzy

Har letat efter en sådan sedan jag varit på "finlandsbåten" efter en resa.

Allt minne hade försvunnit.
Annons
Det var dagens bästa.
Jag satt också i baren på finlandsfärjan en gång. det har andra talat om för mej. Det var på en konferens ombord.
Vad jag minns det var nattklubben i Åbo. Har du varit där. De serverande flickorna var de skickligaste tjejerna jag skådat. slingra sig fram mellan borden med brickan full av drinkar. och det i nästan mörker...
Men vad har det med bilar att göra månntro. Jo Saaben är ju delvis finsk. Kan vi ju säga.
En annan bra grej för oss som inte kan Engelska finns på tyda.se"tyda direkt"

Ta hem den,sedan är det bara att vänsterklicka med musen samtidigt som man trycker ner alt-knappen. Översättningen kommer upp automatiskt.

Hittade denna efter tips i från leiake.
Thomas2
Tyda har jag som direktlänk uppe i högra hörnet vid "sök, symbolen.

Den här sidan känner du väl till också.

http://www.google.com/language_tools

Den har förbättrats. ligger direkt under bokmärken hos mej. Översätter hela hemsidor, Superverktyget för en novis i engelska, som mej alltså.
Ozzy
Ja, jag menade "tyda direkt" har du tagit hem det programmet funka det när du är ute och surfa genom bar ett tryck på vänster musknapp och alt-knappen.

Översättningen kommer då upp auto.
Ja nu har jag installerat det i både IE7 & FF 3
Trodde att jag hade det install. Har haft de förut. Gjorde en ominstall. funkar perfekt. lite för stor blaffa bara. Hur förminskar man svarsfönstret?
Ja du, har inte kommit så långt ännu,det går kanske inte. Ska prova.
Jag var till och med medlem!!!
Så kan det gå när inte haspen är på.
som tur var hade jag lösenordet sparat.

För att få det install på FF 3. Måste du "Tillåta"
Det visas en svag sträng längst upp i sökfältet på sidan, Se till höger. Svår att se om man inte vet att den dyker upp.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem