Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet

Forumet

Hjääääsp!! Är det fel på min dator??? Har inte varit något inlägg sedan 23:31 den 1/10
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: «1 2 3 4

Leiake har skapat en plattform för sig på IS och vant oss med finurliga inlägg. En man med livserfarenhet och social kompetens.
We love you! Ursäkta engelskan Leiake men jag tror du grejar det. Hur känns det att vara så efterlängtad? Den sociala kontrollen är stor här på IS så du kan inte gömma dig! Eller ska vi vi vara oroliga(hoppas inte)?
Han har nog datahaveri?? Vilken i ordningen???
Har varit på turne`
och kommit lit på sne`

finns det ingen som kan säga var jag e`.

Ha,ha! Trevligt att ni saknar mina idiotiska inlägg. Man saknar inte kossan
förrän "båset" är tomt.

Men nu är jag tillbaka.
Annons
Ha,Ha

Jag visste att det gick att väcka dig till liv!! Du har svårt att hålla dig ifrån IS!!
Birger!

" Hur känns det att vara så efterlängtad?"

Jag blev väldigt förvånad. Minst sagt. Trodde inte mina ögon.

Men som "Joanna" sa. Internetstart överlever oss alla. Har man väl kommit igång, så är det svårt att avbryta kontakten.

Jag har försökt att välkommna nya medlemmar. Men det går inte. Dom blir så rädda så dom får troligen gå med blöja i flera månader efteråt. He,he!!

Jag har fått tips om att "blogga". Om att chatta. Men det vill jag inte. Då blir jag "stressad ". Jag håller mig till IS. I alla fall så länge den möjligheten finns.

Om framtiden vet vi inget!!!

Jag kollade ditt foto i din profil. Vi är rätt lika utseendemässigt. Men min dubbelhaka är inte så stor.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem