Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox - Historik

Firefox - Historik

Hur är det, finns det nån funktion så man kan styra var man vill lagra sin Historik i FF?

Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jag kan höra. Jag lovar.!! Men jag kör IE.

Nu gällde det ju att höra musiken i FF ,jag vet att det fungerar i IE
Jag kan just undra varför jag inte kan höra bakgrundsmusiken i FF om det är så att andra kan höra den
jigsaw tack för ditt svar!
Ursäkta att jag uttryckte min fråga lite otydligt, frågan var om man i FF
kan styra vart FF skall lagra Historik ex. FF är installerat på D: men jag
vill att historiken lägges på E:\FF\historik alltså om man kan ange en sökväg där historiken skall lagras.
Vet inte var historiken lagras men jag förmodar att den ligger nånstans där programmet FF är installerat

När jag öppnar Historik och sen Visa all historik men här finns ej några dagar
som jag kan markera. men det är inte så aktuellt för mej att kopiera så det kan bero..

Jag har inte installerat något TEMA så jag förmodar att jag använder standard.

Vad heter det tema som du använder?


Har Win XP och FF ver. 3.0.5 .

Annons
tjena laq.
Jag använder Vista-Aero 2.0.0.46
https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/4988.
Du bör kunna se historiken dag för dag. Visa/bokmärken sen tryck på historik.
Har du bockat för att FF ska spara din historik i inställningar/sekretess. hittade lite sparade bokmärken på appdata/roaming/microsoft/mozilla. men dessa har jag själv sparat. Ditt problem kan jag tyvärr inte hjälpa dig med förutom dom råden jag har givit dig.
lycka till!
halåå jigsaw!
Tack för tipsen, nu förstår jag va du menar med dag för dag, missade att jag skulle gå inpå Visa/Sidofält å sen Historik, klickade direkt på Historik så de var därför jag ej såg dag för dag.

Hälsningar
/laq
hoppas allt löser sig nu annars får du söka på addons till ff.
Kanske inte får fråga om låten på sidan vem var det som sjöng och vad heter låten...den var ju skön...

Tacksam för svar....Mvh Harry
Angående musik på bloggen, så kan man inte höra den i FF...och det är såklart en av anledningarna till att jag inte använder FF..
Jag har hört med en datakunnig person och det finns visst inget att göra åt detta.

Harry...om du menar låten på min blogg så är den inte alls hemlig...den heter;

"Jag tror på kärleken" Erik Lihms orkester framför den..Lynn Andersson har också sjungit in den.

Låten på min andra blogg är även den en fin gammal klassiker...
"Bara du" med the Platters...

http://blogg.passagen.se/piglette/
kollar man på leiakes hemsida så har han oxå musik å där går det alldeles utmärkt å lyssna med FF. Skumt e de.
Tack Anne_Sofie nu kan jag börja leta med Spotify..
Trevlig fortsättning på Julen..

Mvh Harry

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem