Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Chattforum

Chattforum

Spotify!!!

Denna tråd börja likna ett enda chattforum,vars enda syfte är att dela ut inviter hit och dit.

För att inte tala om alla mail-adresser,som kan läsas av alla och en var.

Göcke och Daniel!!

Gå det inte att ordna ett speciellt Chattforum??
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Jaså du har inte fått någon.
vad är det för skillnad på chatt och chattforum och forum??

oki , det var bara en undran , för att råda bot på den önskan så
skapades en plats på facebook som de som vill kan gå med i

[http://www.facebook.com/pages/InternetStartse/64723279936]

angåend
e e-post adresserna så är det ju inte så lyckat att man skriver ut dem i forumet. smartare vore det att visa dem i sin profil , när man vill visa dem.
Göcke! Jag har försökt få till det så min mailadress ska synas i min profil, men det verkar inte funka? Fler verkar ha samma problem... Nå't ni kan fixa?

Angående spotify-inviterna; är det ett problem att vi delar ut inviter här på forumet? För i så fall ska jag inte göra det mer. Ville bara återgälda lite av all hjälpsamhet som jag själv har mött här på forumet. Jag har inte så mycket datorkunskaper att komma med, så jag kan ju inte hjälpa till med såna problem. Men nu hade jag ett gäng inviter på lager, & då tänkte jag att jag åtminstone kunde dela med mig av dem...
Annons
Göcke!

Epostadressen går ju inte att meddela i sin profil.

Man kan endast använda MSN. Alltså skriv i MSN-rutan. Om ni vill ha
e-postadressen synlig. Då blir det riktigt.

Gott Nytt
leiake! Men på sidan där man ändrar inställningar för sin profil, där finns en ruta att bocka i/ur; "Visa din e-mail för andra medlemmar" Då är det lätt att uppfatta det som att man kan visa adressen, eller hur? Jag har bockat i rutan, men adressen syns som sagt inte... Menar du att jag ska skriva min mailadress i msn-rutan alltså? Dumt att det inte framgår tydligt på profilsidan hur man gör i så fall, förvirrande...
LindaW!

Ja!! Men dom som vill nå dig måste markera din adress. Kopiera den och klistra in den. Den går inte att länka.

Men det gör min hemsidesadress. Konstigt!!
LindaW

Bra att du dela med dig av dina kunskaper. Fortsätt gärna med det.

Men i bland blir det lite för mycket av det goda!! Att dela ut sina mailadresser är inte så bra!!
Tack leiake!

LindaW , nej det är inget problem med att ni hjälper varandra med spotify
vi hade samma efterfrågan när Gmail kom. de lanserades på samma sätt.

däremot så blir det problem med era e-post adresser om ni skriver ut dem i forumet. rekomenderar att ni i alla fall tänjer ut dem som en del har gjort.
typ

min . adress snabela hotmail . com eller liknande

man behöver ju inte göra det för lätt för robbotarna att leta epost adresser

spotify trådarna kommer jag att lägga i papperskorgen efter nyår. när jag är igång till 100% igen.
Men det är väl bara dom som är registrerade som kan gå in i våra profiler?
Det är bara de som är registrerade som kan se vad som är synligt i profilen

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem