Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Klocka till IE7

Klocka till IE7

Söker en klocka eller nåt liknande så att man kan se tiden när man surfar med IE7? Jag vill inte ha aktivitetsfältet till å ligga överst. Går detta att lösa smidigt så får vederbörande en kram eller en sup om vi träffas.
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

jigsaw

o,5 Mb Zip-fil. packa upp. För skrivbordet. men vore skam om man inte kan lägga den ovanpå eller genomskinlig. Har ej testat.

http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.125300

Vad tror Du. Är den värd en sup?

Den är säkert värd mer än så Ozzy fast den funkar visst inte till Vista. Jag var kanske otydlig i min beskrivning av min önskan. Klockan ska ligga antingen vid Googleprylarna eler till höger där man har alla ikonerna eller så nere på statusfältet. Har sökt med ljus å lykta på Google men inte hittat nåt. Tror det är ett olösligt problem.
Tack ändå gamle kämpe.
jigsaw
Min tanke var att den skulle flyta runt i alla program.
Synd att den inte går för Vista.
Men Du har ju sidopanelen. Gör den genomskinlig. Eller lägg ovanpå.
Visst går det??
Annons
Okay jag förstår din tankegång. Men detta passar inte mig. Skulle vilja ha ett addon som i FF men det går ju inte.
Hämtade en som får duga tills det kommer riktiga grejer. Hittade en på Google toolbars egna tillägg.
Jag har också sökt, hittar inga Ad-Ons. Trist va?
japp det är det. Men sånt e livet, man kan inte få allt. Snart får man väl bestämma sig för vilken man ska ha av alla webläsarna. Men alla är ju bra på sitt sätt.
Har ingen lösning på ditt problem men är intresserad av supen.
Patrikke
Den ska jag ordna till dig den dag vi står ansikte mot ansikte min vän.

Klocka på skrivbordet.

Jag använder en klocka på skrivbordet där man även kan se datumet.

Den är gratis och kan hämtas från < http://www.clocx.net >

Jag tycker att den är jättebra och man kan markera " Alltid överst " om man vill att den alltid ska ligga överst.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem