Måndag 20 maj 2024 vecka 21
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Hänga upp en cykel eller flera

Hänga upp en cykel eller flera

Jag hade tänkt hänga upp våra cyklar på en vägg i garaget.

Problemet är att jag helt tappat idéer om hur jag ska tillverka denna hängare till dem.

Jag funderade ett tag på att ha dem hängande i styret och ha sadeln mot garageväggen.

Är det någon här som hängt upp cykeln mot enn vägg och kan ge mig en ide om hur jag ska göra?

Det ska gå ganska enkelt att hänga upp och ta ner.

Antal svar på detta inlägg: 49
Sidor: «1 2 3 4 5

Jag förstå inte var man ha en ny spis i garaget? Den är ju guld värd att ha inomhus.

Jag bruka spika ihop tre bräder,spika fast på väggen,och häng upp det man vill ha.
Jag har en likadan kamin inne, fast med täljsten på sidorna där den i garaget har svart plåt.

Jag har satt upp hyllor på väggen innan med konsoller och det ska byggas fler sådana, de sparar mycket plats.
Min ena flicka har en sån kamin,det blir så varmt att man håller på att smälta när man kommer dit.
Annons
De ger skön värme.

Kaminen i garaget har en spräckt glasruta och glaset är inte billigt, det lovar jag.
Glasmästaren jublade och dansade när jag frågade om pris
Kan du inte elda i blästerslåpet???
Kaminen var fin, klädd invändigt med eldfast tegel och ett nytt
glas måste vara en bagis att ordna.

Men vad i all världen är det för en apparat som patrikke har ställt
ovanpå kaminen. Den där lådan med två runda titthål på fram-
sidan. Märklig sak. Vad kan man använda en sådan till?
Fritt fram för gissningar.
Ha,Ha det är nog att ha vinflaskor i. "För kylning"
Vilken snurrig tråd!
Ang lådan med 2 hål så har xyz svaret.
Men snääääälla ni!!!! Har ni inte fattat det än??? Gör inte Patrikke så generad genom att tjata om hans spis/kamin i garaget. Den står där av ett alldeles enkelt skäl.= Han behöver den alla de gånger han blir utsparkad och måste sova i garaget! ENKELT, eller hur?

Sida:
« 3 4 5


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem