Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Firefox 3.6

Firefox 3.6

Den är superdupersnabb. Går den verkligen att göra snabbare?

Jag får upp alla webbsidor exakt samtigt som jag trycker på musknappen.

Amazing!

Antal svar på detta inlägg: 43
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

@Göcke, nu blev det intressant, gumman kör samma version av FF på sin laptop fast med WM player och det är inga problem att lyssna, och något plugin är inte installerat, kan det ha något med W7 att göra??? Hon hade tidigare Vista, fast då FF 3.5.
Okej Göcke jag ska inte störa mer Internetstart är inte ensamma om webbradio så det har löst sig,
@boax , visst får du störa , det är inte det jag irriterar mig på

utan att vi fortfarande har uppgraderingar typ FF
som gör att vissa funktioner slutar att fungera ,
det är allså inget nytt fenomen.
Annons
@xyz , vista/win7 , spelar nog ingen roll, har hon en realpayerpluggin
@Göcke, nej..
Jag har lös det för min del om jag klickar bort webbradion och går till ställ in favoriter och väljer och sparar och sen startar webbradion så funkar det i alla webbläsare
leiake Vinyl 107.1 fungerar perfekt
@xyz , jag kan nog bara gissa att hon har wmplayerplugginen istalerad, den syns nämligen inte i tilläggen
@Göcke, det enda jag med säkerhet vet är att det är jag som installerat W7 och FF, själv har hon inte installerat någon ting då hon inte befattar sig med sådana saker, som hon säger, och 3.6 :an installerade jag så sent som i dag på hennes laptop.
en intresant iaktagelse , xyz , kan inte kolla upp det just nu , av den anledningen att jag inte sitter på en W7 , men jag skall testa, det låter ju intresant.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem