Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

V75 till Sydafrika

V75 till Sydafrika

Senast så gick storvinsten på V75 till Sydafrika utav alla ställen. Denna spelare
har tydligen använt så kallat Jokersystem. Det är ett komplicerat reduceringssystem som jag har provat flera ggr. Jag fattade bara lite grand så
jag gav upp. Spelaren i Sydafrika är inte så dum i huvudet. Tvärtom det är en
intelligent spelare med en dj..la tur.

Han spikar med fördel Åke Svanstedt när han kör kanoner, och sedan har han
fullt i övriga lopp.

Jag är inte främmande för att det spelas för stora pengar, så när Åke Svanstedt
floppar med favoriten så är han "black" igen. Ingen vinner på trav i långa loppet

Jag bifogar handboken till Jokersystemet så får jag se om någon fattar någonting.

http://tinyurl.com/brcmzaa
Antal svar på detta inlägg: 2
leiake
Jag har använt mig av jokersystemet i flera år och jag lovar dig att det är värt varenda öre. Det är inte så svårt att lära sig som man tror.
Igår så var det en debatt mellan Lennart Person och vd Remy Nilsson ang vinsterna till sydafrika. Atg menar att allt är just och det har jag också trott men efter vad Remy Nilsson sa igår så börjar jag undra...
Han ljög rakt i rutan! Han sa att atg har ingen aning om vem som har vunnit men det stämmer inte enligt mig. För det första så måste du ha ett atg kort och ett konto för att spela på internet. Självklart så måste atg kunna ta fram vem personen är med dom uppgifterna eller hur? Dom borde också veta hur stort
systemet var på eller hur?
loket55!

Remi Nilsson ljög så det stod härliga till. Att han inte skäms. Lura oss på ett så
flagrant sätt. Lennart Persson var alldeles röd i ansiktet. Om det berodde på att
han var arg eller törstig det får vi gissa.

Lennart Persson har varit med länge. Han kan och vet.

Det vore ju för galet om inte ATG vet vem som har vunnit. Då kanske dom
skickar vinsten till dig och mig.

Varje fil=kupong finns givetvis i ATG:s datasystem, annars vore det ju katastrof.
Media är ovanligt tysta idag. Det är nog grejer på gång på hög nivä.

ATG är ju regeringens största mjölkko. Ingen får tvivla på detta spel. Då är dom
döda, om det går att fuska.

Remi Nilsson nämnde begränsning av reducerade system. Något är galet.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem