Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Internet Startsidan

Internet Startsidan

Jag Håller Med De Övriga !!!

Internet start är Toppen.

Den har ju allt man behöver.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

ja det är bra internet start är bra.
Jag vet att jag stavade fel i hastigheten Det var ju snällt av er att inte slå ned på det.Skall naturligtvis vara Messenger
Jag har ställt mig frågan:
Om jag inte hade IS som startsida. Vad skulle det i så fall var för sida. Faktiskt ganska svårt att hitta någon med den "bredden" och enkelheten utan en massa tjafs., Synintrycket och överskådligheten är superbt. Man slipper dra ned en massa "rullgardiner. Bara klicka och kör.

Om Daniel och Co vill citera och använda detta, skulle en liten royalty sitta fint.

Annons
start1.se är minst lika bra
fjällkobonde!

He,he! Det var ord och inga visor. Men den enda startsida med Forum, jag har hittat är faktiskt Internetstart. Men allt går så fort idag.

Jag såg i Dalademokraten att du tyckte gott man kunde skjuta lodjur.
"Sådana finns det gott om" sade du.

Men dom hoppar väl inte på en ko????
fjällkobonden!

Inget forum,Inget Egna länkar!!
leiake de va inte jag, utan som vanligt så finns de folk på nätet som utger sig vara jag, å förresten så läser inte jag greiders sosse blaska tyvärr finns inge innehåll i den sajten eller tidningen så fel steg denna gång leiake

kritiserar inte internetstart utan ja anser att start1 .se är ett komplement til is

du vet engång is:are alltid is:are
Superstart.se är en också en bra startsida. Inget forum, men man kan göra den väldigt personlig.

Internetstart är dock den jag använder för det mesta just för forumet.
fjällkobonde!

Jag tror dig.

Men Greiders frisyr tycker jag är vårdad och smakfull. Så skall en redaktör se ut. Då får jag fullt förtroende.
sofus!

Den startsidan är inte lätt att få som man vill. Jag kämpade länge. Ha,ha!

Du är verkligen insatt i datorer och IT. Jag är imponerad.

Men som sagt det finns inget Forum. Därför ligger IS mig varmt om hjärtat.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem