Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Illa ja mår illa

Illa ja mår illa

Alltså, förlåt mig om jag är en av dem som har andra intressen i livet. Någon fler som blivit kraftigt trött på alla skriverier om en viss , ok det börjar på Z och slutar på latan. Inget nedsättande direkt, men man måste inse att det är 11 spelare i laget, de andra 10 gör grovjobbet bakom denne Z och äran hamnar där framme. Sorry igen för en konstig åsikt? Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 2
lagera!

Så är det i verkliga livet också. Alla sliter, och någon höjdare tar åt sig äran.

Zlatan står ju på "sniken" som vi säger på västkusten. Det är så nära off-side
man kan komma. Men någon måste ju stå där, annars vinner man ingen match.

Zlatan har snart gjort sitt. Vem skall ta hans plats tro. Det finns nog ingen för
tillfället som är kapabel. Dels är Zlatan ovanligt lång vilket ju är en fördel framför
mål. När han hoppar upp så trycker han ner sina motståndare.

Alla i ett fotbollslag skulle vara 172 cm långa. Även domarna.
Då blir det rättvist. Basketboll får bara småväxta typ 162 cm. Då blir det inte så
många mål gjorda.Nu blir det ofta 123-231 i målresultat. Med min ide`blir
det bara 4-5. Lättare att räkna.
Så sant leiake, så sant. Vissa tar åt sig äran. Måste bara få lufta mig lite. När dom skriver så här till ex; Följ Zlatans PSG i Champions League, äger han laget nu också?Igår kväll visades på sporten en annan kille som också gjorde en exakt kopia av bicycletas-målet, helt i samma stil. Något utländskt lag var det. Nåväl, livet har sin gång vissa kommer andra går. Ok, slut på dagens gnällnyheter. Hälsn. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem