Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Konstkuppen

Konstkuppen

Klockan 21:00 i kväll på SVT 1.

Lena PH skall vara programledare. Det programmet får man inte missa. Det verkar vara rena vansinnet, men då kan det bli bra.

Allt som är lite udda går alltid hem. Konstnären som "hycklade" kungen med
med att plocka godis från Gunilla Hedenmarks mage skall vara med.

http://tinyurl.com/aqck7x8
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

leiake!

Jag tror inte att du gillade denna tavlar! Men du tala inte i klarspråk!!

Det var väl rätt av Skara Domkyrka att inte ta emot denna tavlar. Vars enda syfte är att provocera!!
Thomas2!

Jag tycker tavlan var ful. Förstår att Skara Domkyrka tackade nej. Jag fattar inte
varför "bögar" skall gifta sig i kyrkan om dom inte är väldigt religiösa.

Giftemål är en juridisk sak. Inget annat. Bruden är helt besatt av sin klänning.
Men vem är brud i ett samkönat äktenskap. Den som står till höger eller vänster.
Ett äktenskap kan inte ingås mellan samkönade. Däremot tycker jag att ett registrerat partnerskap är OK, om det behövs.

Står det inte någonstans i Bibeln att äktenskap kan bara ingås mellan man och kvinna. Eller är det Koranen.

Konstnärinnan skulle aldrig gett sig på Kungen. Där gjorde hon bort sig.

http://tinyurl.com/azzkynp
Jaha då ska vi gå tillbaka till Hitlers ras samhälle enligt Leiake !
Vi alla har valt våra vägar i livet ! några vill leva hetro,några vill leva som lesbiska , och några vill leva som "Bögar " det är bara att acceptera , men vi lever i en demokrati och jag tycker vi skall leva i det samhället som finns nu där alla får leva som dom vill utan att det ska styras undan till minoriteter som skall hållas undan i skymundan.
Men de som inte accepterar den jag är kan ju låta bli det bryr jag mig inte om jag lever det liv jag valt sen bryr jag mig inte om man är hetro eller bög eller vad man nu lever efter vilken devis man vill .
Så Leiake jag tror du ska se till att tänka efter vad du skriver ,det kan misstolkas i alla världar och speciellt i cybervärlden! mer öppnar jag mig inte på internetstart men som sagt jag accepterar allas åsikter och läggning ,sen får ni tolka mig hur ni vill .jag lever efter devisen :sköt dig själv och skit i andra och städa bakom din egen rygg innan du snackar om andra !
Som avslutning så accepterar jag alla på Is oavsett vem ni är och läggning / Peter
Annons
fjällkobonde !

Om man är avvikande i sitt sätt att vara så är man ju inte en annan ras. Undrar om inte Hitler var lite av varje. Han var i alla fall avvikande, Minst sagt.

Jag är själv glad att jag inte är avvikande. Ser ut som en gammal gubbe gör, och
uppför mig som gamla gubbar förväntas göra.

Ett lite tråkigt men komfortabelt liv, som jag kryddar med att hänga på Forum och reta folk lite lätt.
Nä vi ska verkligen inte tillbaka till Hitlers rassnack!!

Men enligt var judarna själva säger så tillhör dom den "Judiska rasen" Dom borde veta bättre innan dom gör sådana utalande!

Människan består av en ras!! så är det!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem