Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Firstdate

Firstdate

Hej

Jag vill varna för en dejtingsajt som det gjorts reklam om på Internetstart. Det är firstdejt som ju varit med som reklam på den här sidan med ett intruduktionserbjudande att betala 19 kronor för två månaders guldmedlemskap.

Det är ett riktigt blufföretag och en riktigt dålig sajt. När man betalat de 19 kronorna som jag gjorde och vart med i två månader får man helt plötsligt reda på att man redan från början står med som automatisk förlägning av abbonemanget om man inte ändrar det, vilket inte är helt lätt på grund av en väldigt dålig och krånglig sida.

Det är dessutom minst 30 dagars uppsägningstid, förutom den månad man redan är inne på. Har man dessutom använt en kampanj, vilket jag gjorde är det 60 dagars uppsägningstid. Det innebär i praktiken 90 dagar att betala fullt pris för 249 kr i månaden.

Den här sidan är verkligen oseriös och om man googlar på den skall ni få läsa hur många den här sidan har lurat på pengar. Det vimlar av människor som fått betala tusentals kronor och som finner det omöjligt att avregistrera sig.

Jag har försökt få kontakt med dem som driver sidan. Men det verkar omöjligt. Som jag ser det finns den här sidan till av en enda anledning. Att lura folk på pengar på ett mycket fult sätt.

Jag hoppas internetstart slutar göra reklam för dem.
Antal svar på detta inlägg: 3
brickan !

Daniel vet inte allt om alla. Alla annonser ser bra ut. Tyvärr!

Här framkommer det att det är gratis. Men så är det inte. Skurkarna blir fler och fler. Poliserna blir färre och färre. Konstiga tider.

http://www.firstdate.se/

Nu hoppas jag att ingen springer på denna sajt. Den håller inte vad den lovar.

Gratis är gratis och inget annat.

Bli medlem gratis är gratis, men sedan är du torsken.
Använd er av medlemsavgift och skippa reklamen på is startsida. Det finns ju ingen plats för nya grejer på IS!
Inom Linux har vi ett talesätt som låter:

Don´t think free as in free beer
Think free as in free thiking!


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem