Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Radarvarnare

Radarvarnare

Hej
Jag har installerat ett program från Samsung som heter Radardroid som skall vara gratis.Det finns ett program med tillägget pro som kostar 59:- men det skall betalas med kort vilket jag inte törs efter allt man hör om kortbedrägerier(USA)
Men i alla fall jag får det inte att funka.Inte för att jag behöver varning för fartkameror eftersom jag försöker köra lagligt numer(annat var det förr då satt körkortet löst många gånger)det är mest en kul grej.Vet ni om det finns program som funkar på en Samsungmobil.Man skall tydligen lägga till en Widget vilket jag inte klarar heller.Knappen för Widget reagerar inte.
Ha en bra dag som alla säger nu för tiden
Antal svar på detta inlägg: 7
Prova appen på Google Play. Den är enkel.

http://korta.nu/z9mgv

Du måste godkänna att din enhet visar platsen du befinner dig på.
Hej leiake
Det fungerade tydligen att installera från Google Play-väldigt enkelt.Jag försökte installera från Samsungs app.Det gick skit.Vid tillfälle blir det att starta caretan och se om det fungerar.Man blir tydligen aldrig för gammal att leka-kanske nån störning.Tack i alla fall.
Hej
Nu har jag varit och provat programmet för fartkameror.Fungerade perfekt.Vilka grejer det finns blev imponerad
Annons
När det kommer en app som varnar för mobila fartkameror då slår jag till.
Man kan mäta decibel med en app. Jag testade nyss. Bilar för mycket väsen men
dom slår inte en motorsåg eller Springsteen på Ullevi.

När man sitter i bilen så tycker man den går tyst, men mätaren visar 72 decibel så
man är lurad.

Det är däckljudet som slår igenom. Däcken är för hårda.

http://www.av.se/teman/buller/app/

Scrolla längst ner så hittar ni "appen".
Blir det tystare om man vet decibel talet???
Arbetsskyddsstyrelsen tror det. Att utsättas för mycket buller är skadligt. Men det har vi ju vetat i alla år, men vad hjälper det.

Kunde man sätta en gräns för vad som var lagligt ljud till 70 decibel så blev det en
tystare värld. Nu är det väsen överallt. Musik och annat oväsen.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem