Kungen,Sveriges största bidragstagare!Lägg ner skiten!!Låt folket välja "sin" ledare!!Kungahuset med allt tillhörande hör till en försvunnen tid, att vi sen får se vissa veckotidningar gå i konkurs är smällar vi får ta!
Som sagt in med Sverige i 2000-talet!!
Kungen är Död!Länge leve republiken!
Som sagt in med Sverige i 2000-talet!!
Kungen är Död!Länge leve republiken!
Antal svar på detta inlägg: 32
Alltså är det bra med våra Kungligheter.
som vi har idag. de har inte kravet på sig att erövra världen.
Det räcker att de är levande reklampelare för oss alla i Sverige.
som vi har idag. de har inte kravet på sig att erövra världen.
Det räcker att de är levande reklampelare för oss alla i Sverige.
Vad är det för overkliga idéer ni har fått i era huvuden?
Varför tror ni att kungahuset gör reklam för Sverige? Det är det dummaste jag har hört!
Vem påstår ni bryr sig så till den grad om svenska kungahuset att han/hon väljer att spendera pengar här, köpa svenska varor etc.. ?
Jag vet inte var ni har fått det där tramset ifrån men ni är grundlurade.
Jag kan inte säga varför, men jag vet nog mer än någon annan här om kungaparet och kungabarnen.. och då menar jag om sådant som inte ens skvallerpressen vågar skriva om..
Vilket är tur, för jag tror inte så många skulle vara så stolta om allt kom fram..
P.S.
Carl Bildt for president.
Varför tror ni att kungahuset gör reklam för Sverige? Det är det dummaste jag har hört!
Vem påstår ni bryr sig så till den grad om svenska kungahuset att han/hon väljer att spendera pengar här, köpa svenska varor etc.. ?
Jag vet inte var ni har fått det där tramset ifrån men ni är grundlurade.
Jag kan inte säga varför, men jag vet nog mer än någon annan här om kungaparet och kungabarnen.. och då menar jag om sådant som inte ens skvallerpressen vågar skriva om..
Vilket är tur, för jag tror inte så många skulle vara så stolta om allt kom fram..
P.S.
Carl Bildt for president.
Los Lovos var får du allt själv ifrån kan man ju undra.
Oavsätt om du har en historia att berätta så.
kan man ju säga det samma om våra politiker
i dag eller kommande.
Det här börjar likna kvälls och skvallerpressen.
De hittar på det mest bizzara historier.
Eller bara små antydningar.
Det viktigaste måste iallafall vara att majoriteten tycker
att de gör ett bra jobb.
Oavsätt om du har en historia att berätta så.
kan man ju säga det samma om våra politiker
i dag eller kommande.
Det här börjar likna kvälls och skvallerpressen.
De hittar på det mest bizzara historier.
Eller bara små antydningar.
Det viktigaste måste iallafall vara att majoriteten tycker
att de gör ett bra jobb.
Annons
Någon skrev i en annan tråd angående omläggning till högertrafik att många antagligen röstade utifrån bekvämlighet. "Meh... orka byta till högertrafik!" som kidsen skulle uttryckt det.
Det är nog samma sak i den här frågan "Meh... orka störta kungen! Det är ju CSI ikväll". Så tror jag majoriteten fungerar. Hade vi inte haft en kung hade vi ju aldrig infört en, eller hur? Plätt som en lätt.
Om prinsessorna och kanske även prinsen dök upp i väl valda lättklädda skandaler i världens kvällspress, ungefär som Paris Hilton och "Lady Diana", då först skulle jag tro att kungahuset utnyttjade sin position som reklampelare för fosterlandets räkning och inte för sin egen.
Det är nog samma sak i den här frågan "Meh... orka störta kungen! Det är ju CSI ikväll". Så tror jag majoriteten fungerar. Hade vi inte haft en kung hade vi ju aldrig infört en, eller hur? Plätt som en lätt.
Om prinsessorna och kanske även prinsen dök upp i väl valda lättklädda skandaler i världens kvällspress, ungefär som Paris Hilton och "Lady Diana", då först skulle jag tro att kungahuset utnyttjade sin position som reklampelare för fosterlandets räkning och inte för sin egen.
Göcke:
DE GÖR JU INGET JOBB !!!! Gaah!!!
Göcke min lilla blomma, vi kan redan konstatera att kungahuset kostar skattepengar VARJE år .. alltså påstår jag att det kommer påverka BNP positivt om vi gör oss av med skräpet.
DU påstår att de gör ett strålande jobb, så berätta då på vilket sätt deras "jobb" genererar pengar till Sverige.
DE GÖR JU INGET JOBB !!!! Gaah!!!
Göcke min lilla blomma, vi kan redan konstatera att kungahuset kostar skattepengar VARJE år .. alltså påstår jag att det kommer påverka BNP positivt om vi gör oss av med skräpet.
DU påstår att de gör ett strålande jobb, så berätta då på vilket sätt deras "jobb" genererar pengar till Sverige.
Göcke:
Och btw, du får tro vad du vill om ditt kära kungahus.. men om man jobbar i den bransch jag jobbar så får man veta och se ett och annat.. om alla möjliga kända människor..
Och btw, du får tro vad du vill om ditt kära kungahus.. men om man jobbar i den bransch jag jobbar så får man veta och se ett och annat.. om alla möjliga kända människor..
Jurist Los Lovos?
Liquidchild:
Det, och inom restaurangbranschen runt stureplan..
Det, och inom restaurangbranschen runt stureplan..
Los Lovos:
Va f-n tror du Persson och hans pack skulle kosta Sverige om det blev republik ?
Han är inte billig idag om du trodde det.
Va f-n tror du Persson och hans pack skulle kosta Sverige om det blev republik ?
Han är inte billig idag om du trodde det.
Los Lovos så du menar att kungabarnen är värre än någon av de andra som går ut kring sture plan? det har jag väldigt svårt att tro.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem