Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Guldring i örat

Guldring i örat

Tänkte göra hål i örat och placera en guldring där, men så fick jag höra att karlar
som har öronringar är homosexuella, så jag lade ner denna grej omedelbart.

Riktiga karlar ligger hemma på soffan, dricker öl och fyller i sin tatuering med morakniven. Inte fjantar dom runt med ringar i öronen.

Vår finansminister är homosexuell om man skall tro på denna skröna. Konstigt
att han inte tog bort ringen samtidigt med hästsvansen. Vill han vinna valet
så får han nog skärpa sig. Vi gamla är emot öronringar, men det vet han nog inte.

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04576.jpg
Antal svar på detta inlägg: 4
Din profil/presentation av dig själv stämmer till 100% med tanke på ditt senaste inlägg............
malken
Men alltså !! leiake, hur vågar du och kan du komma med dylika antydningar utan att veta det verkliga förhållandet. Ursäkta men jag har nog antytt det förut någon gång, Men vi måste hålla en viss stil och ordning härinne. Nu får jag spö, men det bryr jag mig inte om. Man ska inte fara fram med saker man inte vet något om. Hälsn, L.
När jag var grabb sades det att killar som hade bara det ena stövelskaftet nervikt var bögar, själv hade jag som alla andra straighta naturligtvis båda nervikta.
Annons
Pellet!

Det finns signaler som man snappar upp och fogar sig i för husfridens skull om man är normalt funtad. Jag hade inga stövlar utan gick barfota året runt

Vår finansminister har inte fattat sådana signaler utan han kör sin egen stil.
Men jag kan hälsa honom att då gör han fel. En finansminister med hårpiska
och ring i örat är inte förtroendeingivande för flertalet väljare.

Konstigt att han inte fattar en så enkel sak. Han har inte alla hästarna hemma.
Det har jag tyckt sedan har tillträdde. Trodde han var Ali Baba i ny skepnad.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem