Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Va lycklig jag blir....

Va lycklig jag blir....

när jag hör denna musik. Nu kommer leiake med sin dumma kommentar om min musiksmak. Gillar du inte så håll käften!! Du har inte ensamrätt på forumet!!

http://www.youtube.com/watch?v=hGjKwiAjGi8
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Åh vad fint, jag känner som dig Joanna!
Tack Maud!
Joanna , vi är i alla fall tre stycken som diggar detta. Minst tre. Musik ska vara musik med innehåll om det ska kallas musik. Måste erkänna att det var en för mig okänd konstellation, men man kan ju inte ha allt under kontroll.Lyssna och njut. Hälsn. L.
Annons
En sak till,. lite skillnad på de så kallade stjärnorna som ylar fram åtta toner och 28 ord trettio gånger. L.
Nu är vi minst 4
Tack lagera.
WOW!!!!!
Eftersom jag är allätare vad beträffar musik så gillar jag även denna genren, Jag tycker man ska respektera alla musiksmaker för utan alla dessa olika stilar så hade det nog inte varit det utbudet bland musik som det är. Jag njuter lika mycket av ett klassiskt verk som jag gör av tex Bob Marley trots att det är ett gigantiskt gap mellan dessa genrens. Så fortsätt att lyssna på det ni gillar! Er smak är er och ingen annans. Sen är det ju upp till var och en om man vill lyssna eller ej. Men säg aldrig att någon annan har dålig musiksmak. Det är kanske rentav du själv som står för den dåliga smaken.
babo43, helt rätt du har, alla har sin smak, och allt har sin tid. Ska inte gå in på detaljer här vad jag sysslar med, men det är något helt annat, men som sagt, lyssnar gör man ju ändå, bara det är musik som sagt. En gång skrev jag just; Ett liv utan musik, är som en bil utan bensin, allt stannar och blir tyst. Hälsn. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem