Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Bmw

Bmw

Finns det några bmw ägare på detta forum???
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4

Ja nu snackar vi om bilar...

Nu önskar man en rejäl lotto/tipsvinst, men drömma bort sig är ju inte så tokigt heller, man njuter ju under tiden....

Hoppas min gamla Golf klarar en vinter till och går genom besiktningen
Värdens bästa"bil" slöare en bmw M3 o dekaltrimmad (skratt) nä håll er till korsord ostrumpstickning
Hellre en något slöare Merca med bättre komfort och väghållning än en BMW som axar några millisekunder snabbare.

Inget fel på korsord plus att de är tillåtna att framföra här på Forumet
Annons
DedaPera.hör att du inte kört eller suttit i en bmw E65-66,nu snackar vi om komfort
+prestanda får du på köpet,
Min svärfar sade alltid Diskutera aldrig politik och bilar för har ni inte blivit ovänner förr så blir ni!
Dags att avsluta den här tråden nu innan den urartar alldeles.

Låt var och en ha den uppfattningen man har och ha överseende med motpartens syn på saken.
här ser man en Mercedes dra iväg med en BMW

https://www.youtube.com/watch?v=xiAPSSYl-1Y

Några citat:

"Bmw is not reliable. I have a m3 and a x3 both needed new gear after 5 years and parts fail. Will not buy another bmw ever again. They seem to last only when it's new but when it fails, they just want you to replace the whole car."

"ML IS BETTER THAN X5 ......... MERCEDES IS THE BEST CAR IN THE WORLD!"

Jo 2 BMW har jag ägt genom åren men går något sönder i dem så kostar dom minst dubbelt så mycket i reparation än andra bilar med samma komfort och klass.

Tror jag ska ta ett korsord emellan och sticka några strumpor med, det stimulerar hjärnan och man blir inte så enkelspårig med skygglappar på.

Ska även hjälpa min granne som kommer från Syrien med att sätta ihop några Ikeamöbler.


Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem