Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Jag blir så glad...

Jag blir så glad...

.....att Petra Mede ska leda Guldbaggegalan.

Varje dag utan Petra Mede är en förlorad dag!

Antal svar på detta inlägg: 9
Guldbagge,Oscarsgalan och fan och hans mormor!! Hur många baggegalar hålls för den i vardag hårt arbetande människan??

Jag tycker att det är enbart löjligt!! Det ska vara fint minsann med röda mattor!!

Man borde inte sända sånt här blask i tv!
Håller med! Har inget som helst allmänt intresse mer än för dom själva!
Samma med nobelmiddagen! Vilka skitprogram!!
Men, ni har väl mer än ett program att välja på det är ju bara att välja det man tycker om. Tycker nu pedhan om Guldbaggegalan så är väl inte det hela världen.
Varför då såra honom med en massa negativa kommentarer. Vi lever väl i ett fritt land än så länge i alla fall.
Tänk på Julefriden om inget annat!
Annons
Ha ha var du ta iiiii!! Ni får titta på vilket program ni vill, det skiter jag i. Jag förklarade bara min åsikt om sådana program.

julefrid!!
Livsfarligt att ha politiker, dem skapar bara kaos och har tydligen smittat av sig på oss vanliga oskyldiga Forum aktivister

God Jul och Gott Nytt År på är och ta hand om er nu i dessa mörka vintertider

Gläns över oss och strand, stjärna på INS. Nu ska vi vara snälla och fira årets Gladaste Helg. Vi har ju alla våra favoriter. God Jul. L.
Jag blir glad när andra är glada !!!
Jag blev glad idag när min "bonus son " kom hit med en jättefin
blomstergrupp och en fantastisk chokladkartong, han firar julen
i år med sina svärföräldrar.
Njut nu av helgen alla forumvänner !
Thomas jag hyllade inga galor utan en programledare. Men med rätt programledare så kan även dåliga program bli bra. Hoppas att ditt humör blir bättre det är ju trots allt jul och då ska bara det positiva prioriteras.

GOD JUL



Pedhan
Var lite väl hård, det har du rätt i. Ber om ursäkt. Petra är bra programledare, men dessa program är inte min smak.

GodJul!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem