Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Hurrrrrra Hurrrrrra

Hurrrrrra Hurrrrrra

Härligt , grattis Sara Sjöström till vinsten för andra året i rad av svenska folkets omröstning i Jerringpriset. En sådan härligt glad och upplyftande person i livet finns det inte många av. God fortssättning. L.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Sandlåda
Visst är Zlatan bra men han är ingen Gud! Dessutom har han fått priser så det räcker och blir över!!
Jamen ursäkta mig att jag stör pojkar. Väx upp och kliv ur sandlådan.

Jag är glad att Sara vann svenska folkets pris.

Dock så hedrar det Zlatan att istället för att komma till galan stödde en välgörenhetstillställning. Jag såg galan och mår lite illa av upplägget. Liknade mest en tillställning för inbördes beundran och de försök till skämt som gjordes gav bara dålig smak i munnen.



Annons
Hejja MorInga, absolut inget att hetsa upp sig för, klart att en sådan gala blir ju ofta den typen av inbördes beundrar etc, alla är ju så bra en sådan gång, och beträffande en viss Zlatan så gör ju han som han vill också, även om man kanske ibland kan tycka att det går liiite långt angående det som händer runt honom, hur som helst så väljer vi ju som tur var själva våra idoler, Sara gör sitt på egen hand men Z,,,,,,? Ok, må gott och njut värmen. Hälsn. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem