Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Grattis Anders Borg

Grattis Anders Borg

Förundersökningen mot dig har lagts ner. Det visar att du tillhör makteliten i Sverige där andra lagar gäller än för oss vanliga dödliga.

Lagen gäller olika för en del.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Finns ju inga målsägande, hur ska han då kunna dömas? Går ju inte att döma med media och hörsägen som grund!!
Ja du Sven hur kan man då döma en man som står och pissar på en vägg om ingen anmält?

Det finns både kort och film från händelserna, alla har ju kameror med sig nuförtiden. Kommer nog ut på nätet så småningom.

Vittnen finns och polisen har inte ens förhört Borg.
MorInga: Det finns inga målsägande eller bildbevis och man kan inte döma personer när det för det första inte finns någon anmälan från de personer som var på plats eller bevis!!!! Att media går ut och dömer människor, så går det inte till i Sverige, i alla fall inte ännu!!!

Vi har en regering som gått fria en ännu värre skandal så tänk innan man kastar sig ur någonting!!!!
Annons
Challe! Du snackar skit!
Hans brott lyder under allmänt åtal så vem som helst kan göra en polisanmälan!
Vilka som har anmält och vad det finns för bevis vet vi inte! Ingen är ens hörd!
Vi har en regering som inte har begått något brott utan det var en Generaldirektör på Transportstyrelsen som tillsattes av alliansen!
loket55: lägg av med skitsnack, jag vet vad jag talar om!!!!

Hur kan man göra en polisanmälan om man inte varit närvarande och inte sett händelsen???? Tänk Innan du skriver!!! Det är privat personer som tycker sig veta saker och ting men som inte har något på fötterna...
Därför att det lyder under allmänt åtal då kan vem som helst göra en anmälan!
Du vet ju inte heller vem som har gjort anmälan!
Det är privatpersoner som ringde in i lördags och gjorde polisanmälan och personerna i fråga var inte på festen. Vidare så det nerlagt eftersom det inte finns några målsägande eller vittnen till händelsen som nu folk har fått för sig har hänt, skriv inte om du inte har något på fötterna och vet vad du pratar om loket55.

Polisen har lagt ner ärendet så ge dig nu!!!!!!!!!!!!!
Man kan göra aktivt eller passivt polisarbete. Här kunde polisen varit aktiv och förhört både Borg och folk på festen. Om de förhören inte gav nåt då kan ärendet läggas ner.

Man ville lägga ner ärendet så enkelt är det tror jag.
Ärandet lades ner därför att det finns ingen målsägande eller vitten och ingen som var närvarande har gjort någon polisanmälan!!!

Om ingen har sett något så har inget brotts kunnat styrkas och därför läggs ärendet ner, man kan inte döma en person om det inte finns några vittnen eller om saken inte har hänt utan bara något som media är så duktiga att gå ut med i tid och otid!
Jag förstår att han är din stora idol!
Men nu skriver jag för tredje gången! Hans brott lyder under allmänt åtal och då kan vem som helst göra en anmälan! Dom som har gjort anmälan behöver alltså inte har varit på festen. Polisen har inte ens hört någon vilket är underligt innan dom la ner den. Ja du Challe jag vet mycket mer än du tror då min bror och hans fru var med på festen!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem