Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Vesion 2004

Vesion 2004

I min Windows 10 version 1909, och Office 2010, har jag en avisering om att det finns en uppdatering.
Säkerhetsuppdatering för distribuerbart paket för Microsoft Visual C++ 2008 Service Pack 1 (KB2538243) - fel 0x80070643.
När jag klickar på hämta, får jag efter en stund meddelandet. Uppdateringar misslyckades. Problem uppstod under installationen av vissa uppdateringar, men vi försöker igen senare. Jag har försökt ett antal gånger men samma misslyckande får jag till svar varje gång. Den uppdateringen blockerar tydligen att jag inte kan upp-datera Windows 10 version 2004. Vad är att göra?
Antal svar på detta inlägg: 2
Försök med:

-> Kontrollpanelen -> Alla objekt på Kontrollpanelen -> Felsökning -> (System och säkerhet) Åtgärda problem med Windows uppdate (Avancerat och bocka in "Använd reparationer automatiskt") tryck "Nästa".
Finns även blå text med "kör som administratör" ska du trycka där istället för "Nästa"

Ibland får man starta om datorn och felsöka flera gånger för att alla fel ska bli åtgärdade. Blir något fel inte åtgärdat får man söka på det på nätet och se om man finner lösning där.
Du kan även läsa här mer utförligt om hu du fixar ->fel 0x80070643

https://www.bit.ly/3hjG7jr

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem