Tja!.
Kommer nån ihåg "Plaboyskorna"?.
Jag vill minnas att dom var sköna och fotriktiga!, men när jag frågar på skobutikerna efter dom så ser personalen ut som fågelholkar ;o)
Tänk att alla andra moden verkar ju återkomma med jämna mellanrum, så varför inte playboyskor?.
folk går ju till & med och köper "platåpjuck", och dom är ju livsfarliga att gå i!.
Våga fråga efter playboyskor!! nu!! genast!!.
/ Ub-6
Kommer nån ihåg "Plaboyskorna"?.
Jag vill minnas att dom var sköna och fotriktiga!, men när jag frågar på skobutikerna efter dom så ser personalen ut som fågelholkar ;o)
Tänk att alla andra moden verkar ju återkomma med jämna mellanrum, så varför inte playboyskor?.
folk går ju till & med och köper "platåpjuck", och dom är ju livsfarliga att gå i!.
Våga fråga efter playboyskor!! nu!! genast!!.
/ Ub-6
Antal svar på detta inlägg: 4
Jodå, de finns. Senast såg jag dem förra året hos Hectors skor. Finns i Grästorp, Nossebro och Vedum.
Lycka till!
Lycka till!
Tack "Svante"!.
Jag tror jag måste till Nossebro/Vedum genast!, tyvärr så har man ca. 100+ mil dit.
Men nu vet jag att dom finns!.
Tjolahopp!/ Ub-6
Jag tror jag måste till Nossebro/Vedum genast!, tyvärr så har man ca. 100+ mil dit.
Men nu vet jag att dom finns!.
Tjolahopp!/ Ub-6
För att inte tala om Platåtofflorna. Jag hade sådana, jisses.

Annons
Platåtofflor?
Som tur är har jag missat dom!, jag sprang mest omkring i ett par cowboy boots (väldigt sned trampade).
syrrorna sprang omkring i nått som liknade "clownskor"
(platta och väldigt breda).
Men skobutiker har sällan något jag gillar i sina hyllor, jag börjar tro det är nått fel på mitt omdöme!.
Jag vill köpa playboyskor!, många!.
Som tur är har jag missat dom!, jag sprang mest omkring i ett par cowboy boots (väldigt sned trampade).
syrrorna sprang omkring i nått som liknade "clownskor"
(platta och väldigt breda).
Men skobutiker har sällan något jag gillar i sina hyllor, jag börjar tro det är nått fel på mitt omdöme!.
Jag vill köpa playboyskor!, många!.
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem