Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Snygga till WAP portalen

Snygga till WAP portalen

Hej!

Jag tycker du borde snygga till wap portalen som du gjort och som finns här: www.lovquist.com/wap/index.wml. För det första tycker jag att du borde ge den en annan adress, t.ex. wap.internetstart.se eller www.internetstart.se/wap. Sedan tycker jag att du borde ta bort de bilder som finns där nu och ersätta dem med några som påminner mer om de som finns på denna sida (t.ex. internetstart loggan/texten i samma typsnitt som här). Kanske använda färgbild?

/Jocke
Antal svar på detta inlägg: 1
Hej Jocke,

Jag har faktiskt inte wappat på länge. Hade en av de tidiga nokiatelefoner med wap-funktion och byggde då min "lilla wap-portal" :)

Jag förstår att du tycker att jag borde snygga till den. Anledningen att den ser ut som den gör är helt enkelt att det var länge sen, långt innan man kunde ha färgbilder på mobilen, och dessutom var det innan jag hade börjat med internetstart, och därför finns det ingen koppling hit.

Men hur är det igentligen med wappandet idag? Jag har fått uppfattningen att wap tinats bort eftersom man nu har möjligheten att surfa direkt på internet med mobilen och därigenom slippa wap-tekniken. Det kanske är nån som har koll på det.

Mvh /Daniel

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem