Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Fel meddelande i Internet Explorer

Fel meddelande i Internet Explorer

Hej,

Efter det att jag installerat nya ZON alarm så får jag ett felmeddelande i nedre vänstra hörnet på Internetstart och en del andra sidor:
Rad:59
Tecken:6
Fel:'d.im.'är null eller inte ett objekt
Kod: 0
URL: http://www.internetstart.se/

Någon som vet vad detta är ? Jag fick upp en editor som visade mig koden... Jag har stämgat av denna nu, men felmeddelandet ligger kvar.

Med nya Zon alarm fick jag med något som heter Anomymizer,, kan det vara den som spökar ?. I så fall åker den bort !!

Någon ?
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Du kanske har rutan ikryssad för ,medelanden om alla scriptfel ,i ie.
internetalternativ
avancerat
visa medelanden om alla scriptfel

ändra det så kanske det hjälper
Tack Göcke

Men det har jag redan stängt av....
När jag den var på fick jag upp någon sorts scipt editor..som undrade avd jag ville göra med prolemet!!!
så jag stängde av den funktione som du rekommenderat.
Kanske inget större problem...men lite irriterande... händer bara på Internetstart och några andra sidor, har jag märkt. Man blir så trött...va kan de va fnåt ?

I nedre vänstra hörnet står det....
färdig, men sidan innehåller fel.
Jag vet inte exakt vilket Zone/Zon Alarm du har... men det finns crack som fixar till några luckor (checka om du tycker resp. sida är seriös). Kanske kanske kanske det kan hjälpa till? Vet ej./Qvinna
Annons
hej någon data geni jag undrad bara vad som är bäst att göa åt alla dessa popups som kommer på skrivbordet
svenne : Daniel L har en länk till popupstoper free här
http://www.internetstart.se/download.asp
är det fler frågor som du vill dryfta ,tycker jag att du skall starta en egen tråd som vi kan följa
lycka till svenne.
Y.G : jag har inte svaret, men bara för att testa skulle jag avinstallera Zon-Alarm med tillbehör för att se om felet försvinner.
Hej!

Meddelandet om scriptfel kommer ifrån en kodsnutt på sidan som är en del av statistikkoden. Varför "Färdig, men sidan innehåller fel." kommer upp hos dig är för att din webbläsare tolkar kodsnutten fel. Jag har själv sett det på en windows98 dator med ie 6.0.28. Du kanske har samma. Jag har själv försökt med att uppdatera webbläsaren via www.windowsupdate.com men det har inte hjälpt.

Jag ska göra ett försök att korrigera koden.

Mvh /Daniel
Så där...nu kanske det är ordnat?

=)
Jo jag har också 6.0.28.. men...
Nu var felet borta.. din korrigering funkade !!
Tackar så mycket !!

Hej, jag får upp en ruta där det står scriptfel i internetexplorer det står något om att reminderroot är odefinierad så står det om man vill fortsätta köra script på sidan ja eller nej och det funkar inte att trycka på någon HJÄLP MIG

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem