Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Tips till Daniel och Göcke

Tips till Daniel och Göcke

Nu när man är i forumet så undrar jag ett par saker.

1. Var blev den lilla länken "tillbaks till forum startsida" av...den som låg sidan om sidorna ?

2. Det hade uderlättat ordentligt om man la in bokmärken på sidans topp och en länk dit i sidans slut så man snabbt och enkelt kom upp till IS navigation igen. Nu vid långa inlägg scrollar man och scrollar man till slut kommer man upp dit man önskade.

Rätt enkla saker...till och med jag fixade till sånt på Kalles sida..

//Breeze
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

Synd att du slutar, daxxa. Men tack för det du har bidragit med under den här tiden. Hoppas du får det bra i fortsättningen ändå...

Johan

************************
Håller med allaboard70. Varför skall du gå??? För att någon säger emot? Herregud. Jag är medlem i otaliga forum.

Skulle jag varje gång avsluta mitt medlemskap när någon angriper mig så hade jag inte kunnat var medlem längre än ca en vecka

EZ
Hej, daxxa....
Folket här upplever jag bara ha retats lite granna...varför sluta då ?

I alla diskussioner får man ibland medhåll och ibland mothugg...så är det bara !
Hur man sen skulle kunna få ngt straff för att man uttryckt en åsikt vet jag inte, men att folk kan haka på och skämta till att man åker på straffskatt eller liknande tar man ju bara för humor.

Tycker det är synd, daxxa...och jag vore glad om Du omvärderade din åsikt.

Mvh // Breeze
Annons
En liten undran i sammanhanget, går det att styra hur inläggen skall presenteras? Jag skulle vilja att senaste inlägg i en tråd hamnar först.
Har försökt att kolla här på forumet men inte lyckats hitta något om det.
Håller med Tompavox. Det skulle underlätta en del.

EZ

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem