Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Veckans fråga

Veckans fråga

När och om man varit utloggad på IS, så kan man tydligen klicka på veckans fråga om igen om man så vill, det kanske går att göra något åt eller vad säger du "Daniel", det kanske är en petitess men man kan ju påverka resultatet genom att logga sig ut och inn, eller hur.

xyz.
Antal svar på detta inlägg: 5
Så funkar det inte på min dator..
Hej xys, det styrs inte via in och utloggning utan det sparas i en cookie. Man kan rösta flera gånger om man går in i dators internet-inställningar och raderar cookies men jag tror att det är marginellt lite.
"Daniel". Jag såg av en tillfällighet att man kunde se svarsalternativen på nytt efter en ut och inloggning det har iofs ingen betydelse för min del men har man inget annat att fördriva tiden med kan man ju alltid påpeka något som man undrar över, det är alltid någon som reagerar och då kan det bli en diskussion eller en tråd som spårar ur, IS är fantastiskt jag har lärt mig en hel del på detta forum och jag hoppas och tror att det finns mycket mer att hämta ur alla medlemmars tydligen aldrig sinande kunskapskälla, det är underbart att följamed och ta inn och ta del av alla förnuftiga och humoristiska inlägg som finns på detta forum.
Annons
Röstningen är öppen för alla så svaren är synliga för alla också.

Kul att du har fått mycket av forumet!
Man lär så länge man lever sägs det, hoppas man lever ett tag till.

xyz.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem