Torsdag 16 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet börjar bli tråkigt

Forumet börjar bli tråkigt

Den senaste tiden har varit lite infekterad,tyvärr.

Jag har gjort som ledningen(endast Daniel) har eftersträvat.Jag har samlat
ett antal anhängare som tycker att Forumet är som en sandlådedebatt
med fullständigt urblåsta debattämnen.

Vi har enats om att Forumet är en bra debattsida,men tyvärr lite för hårt
begränsad.Vi tycker samtidigt att medlemmarna skall ha större frihet att
uttrycka sina kän...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 54
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Jag har försökt att följa med i den här debatten och allt jag förstått är att livet består av 98% politik och 2% kvinnor
Om forumet blivit tråkigt så är det väl vårt eget fel det är ju vi som gör forumet till vad det är
Leiake!

Ditt genmäle till mitt inlägg i denna tråden förlåter det mesta, men mitt inlägg var egentligen inte för att belysa mitt problem, det var mer för att visa hur intressant en fråga kan vara för den ene, men totalt ointresant för den andra.

Men jag stämmer in i ditt förslag om en ny tråd "Familjepolitik", och din anledning till detta visar att du är en människa med hjärtat på rätta stället, ibland kan man inte hjälpa med något konstruktivt, men bara känslan av att någon bryr sig kan vara väldigt värdefullt.

Jag stämmer in i din vädjan till alla ineffektiva medlemmar, skriv skriv skriv, det är som Laiake säger ingenting svårt, det är inte hur du skriver som är det viktiga, det är ditt engagemang, så KOM IGEN!
Jag håller helt med Dig Vargo!
Debatten har jag inte deltagit i, men läst och ibland inte förstått vad en del "tjafsar" om.
F ö anser jag att det är viktigt med moderatorer som gör sitt jobb, eftersom det är många trådar och svar som annars kan "gå helt fel".
Jomenvisst lever vi i ett fritt land och får tycka vad vi vill, när vi vill och ansvara för vad vi säger och skriver, men detta innebär också att vi alltid måste ta hänsyn till regler som finns. Och det gäller således inte enbart IS.
Då det börjar bli "snedtändning" i en tråd ska därför moderatorerna på IS omedelbart ha möjlighet att sätta "stopp".
Annons
Hur ska det lösas med nykterhetskoll på forumet Kommer vi få en lite grej att blåsa i som kan meilas över till Daniel så han får kolla utslaget eller?
Tintin (nykter men lite smågalen ändå )
Jag vet inte annat än att:

Detta är ett öppet Forum, det vill säga vi säger vad vi tycker utan att vara helt anonyma, så till den person som inte har samma värderingar som jag, och föredrager att sända e-mail med hotmail-adress, sluta med detta omedelbart, nästa gång kommer jag att sätta ut din adress på forumet, så får vi se om någon känner igen dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Micke03, Det kanske är därför som vissa inte vill ha sin e-mailadress synlig.


tintin, vi kanske får en sån liten grej i julklapp av Daniel! Skönt med smågalna personer!
Jag har e-postadress, det är bara att skriva till mig!
Poppo!

Du har ingen e-postadress synlig för oss vanliga,det är bara Göcke som kan nå dig.
Om du går in i din Profil så kan du ändra det,så lovar jag att skicka
julkort.Hehe.
Min e-postadress är: birgit @ birow . nu .
Hör gärna av Er.

Förresten, varför kan bara Göcke m fl se min e-postadress?

Varför ska jag redigera mitt inlägg?


ursäkta Poppo, jag brytter isär din emailadress här så får de som vill maila dej klistra ihop den /vh göcke

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem