Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Veckans omröstning

Veckans omröstning

Jag tittade på veckans omröstning och det chockade mig lite att 33% bara
LÄSER vad som står!!!

Det är ju alltså 1/3 av alla som besöker eller är medlemmar!!!

Och HELA 25% vet inte ens att det finns ett forum!!!

Ganska mycket alltså!!!

Antal svar på detta inlägg: 5
Nu Bubben ska jag svara... (privat kommentar)

Om omröstningen visar att bara 33% läser forumet och bara 25% vet att det finns, hur stor del av alla besökare på sidan har inte ens svarat på undersökningen?
Misstänker att de flesta inte bryr sej om att svara, det blir ju dessutom bara fler och fler liknande undersökningar överallt. Alla tidningar, tv-kanaler m.m. har dussintals undersökningar - som oftast är av "mindre intressant natur".
T.ex. "Var det rätt av x att operera sina bröst?", "Ska Y lämna Z och välja A istället?" Man lessnar ganska fort och man orkar inte ens kolla om undersökningen intresserar eller inte.

Kollade lite snabbt, de flesta undersökningar har drygt 1000 svar, samtidiga inloggade är just nu ca. 1700. Hur många unika användare har sidan på en vecka? På en månad?

Ja, ja, nog tjafsat av mej, det var bara lite tankar jag fick när jag läste sifforna i ditt inlägg.

/Gandalf
Bubben!

Detta har frapperat mig oxå.25 % vet inte att det finns ett Forum.Jag tror
dom driver med oss.

Däremot ser jag fram mot omröstnigen om vi vill ha politik eller inte.Om den nu kommer till stånd(he,he) så är min störtsta önskan att alla är ärliga
och tar frågan på allvar.

Jag tänker mig kvinnorna som vill ha mer om att säga till om i samhället.Hur
fixar ni det utan en perfekt fungerande politisk strategi.Här har ni chansen.
Men att någon politiker är inne och kollar på IS är nog minimal.Men den
finns.Expressen har ju varit här,så varför inte!
Gandalf:

Denna undersökning får du fråga Daniel om...jag vet lika lite som du vad han menar...jag blev bara chockad!

Leiake.

JA....jag vet att du ser fram emot den undersökningen, men jag tror inte den kommer bli av pga. att dom regler som redan är fastställda kommer INTE ändras!!!

SORRY!!!
Annons
Intressant att se att politiska frågor har flest antal röster...
Som ny på forumet, för att kunna följa reglerna så har jag en fråga, framförallt till moderatorerna. Jag respekterar sjävklart de regler som gäller, men var går gränsen för politik? Faller t.ex. funderingarna i denna tråd under begreppet politik?

mvh
GandalfGrey

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem