Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

IS verkar vara ......

IS verkar vara ......

till för de som inte har en egen åsikt, det verkar som att vi inte får tycka vad vi vill. Vi har tydligen fått två nya moderatorer men det är tydligen bara GÖCKE som tycker att vi som tycker något har gått över gränsen varje gång.

Göcke gör ett bra jobb men ibland verkar det bli för bra och för mycket.

Göcke du är inte STALIN, hoppas inte det iallafall.
Antal svar på detta inlägg: 2
Så länge reglerna för forumet säger ingen politik så får man nog rätta sig efter det. Sen kan jag ha lite synpunkter på vad som är politik och inte men det är en annan sak. Jag hoppas verkligen att Daniel släpper lite på detta för att göra IS till en ännu bättre plats att hålla till på.

Sen såg jag nånstans att någon tyckte att forumet bara skulle användas som helpdesk för datorrelaterade frågor vilket jag ser som en missuppfattning. Det är ju bara att läsa vilka rubriker som finns. Det har däremot fått den karaktären, mycket har kommit att handla om datorer, tyvärr för det finns betydligt skojigare saker att diskutera. Men det hänger på forumets besökare vad som avhandlas, så länge nästan bara de som är intresserade av datorer etc skriver så blir det mycket sådant prat.
men vad har hänt
är verkligen is så himmla tråkigt
tompaxox håller med dig 100 %
om de inte duger så är de fritt valt att vara på is å disskutera saker å ting

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem