Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Forum

Forum

Forum lär betyda torg! En plats där alla kan uttrycka sin åsikter. Jag vet inte om man fick förnedra eller beskylla varandra. Men det var i allafall ett forum.

På IS får man inte svära (vilket jag fick mig en åthutning av Göcke för) vilket var befogat. Eftersom jag vill följa reglerna så bad jag också om ursäkt för att jag nämnt ScandinavianPhoto i ett inlägg så fick jag veta att det skulle jag inte lägga mig i. Det skötte moderatorerna. Dom var en samarbetsprtner.

I kväll såg jag att man låste en tråd för att man återigen hade trampat en samarbetspartner på tårna. Vad f.n (förlåt mig Göcke) är detta. Ett forum där annonsörerna bestämmer debatten. det för mina tankar till ett annat land.

Jag lämnar härmed detta "forum" och lämnar det till dem som hellre disskuterar julmat och grattulerar varandra på födelsedagen. F.ö den tråd som genererar mest svar. Det säger allt!!

Tack för den tid som varit och tack för alla skojiga inlägg som trots allt kommit (leiake)
Antal svar på detta inlägg: 6
Fan vad tyst det blev på forumet!! Har Göcke och Daniel skrämt s...en ur er?
God Natt alla IS: are
Är det tråden om att låsa upp mobiltelefon du menar, så tycker jag det är helt ok att låsa den. Köper man en telefon till suventionerat pris av en operatör får man följa det ingångna avtalet och vända sig till den aktuella operatören för upplåsning. Det står i avtalet man ingått. Det kan inte vara så trevligt för de som annonserar på IS att det avhandlas på forumet hur man ska bära sig åt för att blåsa dem.
Annons
Nej, skrämt o skrämt, vi är bara rädda att bli uteslutna om vi svarar fel. Det är därför du inte får något svar Leffe. Jag tycker för övrigt att du överdriver lite och de flesta av oss lyder bara order, vi är oskyldiga.
Tyvärr måste jag nu inse, att även jag tycker IS är alltför tråkigt.

Naturligtvis är ett forum öppet för alla smakriktningar, så länge man håller sig inom lagens gränser, men det känns som vissa områden är prioriterade, och andra är helt eller delvis bannlysta.
Tyvärr har de önskningar som många av oss framfört, inte kunnat uppfyllas, och de ämnen som för det mesta diskuteras, i alla fall för mig är tämligen ointressanta, därför väljer jag också att nu avsluta mitt medlemskap, för att förhoppningsvis återkomma om en ändring sker till i mitt tycke ett bättre Forum.

Tack alla för den här tiden!

Micke 03
De är bra här på att tysta folk som inte tycker som de, så det kommer nog bli ännu tystare ett tag framöver.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem