Tintin
Antal svar på detta inlägg: 14
Hahaha...ni e för underbara
Ja seriens Tintin var helt klart en han! IS tintin e helt klart en kvinna
Jo vi personliga assistenter gör ett jättejobb för dom som vi jobbar hos. Men det stora felet e att vi sitter ganska löst om det skulle hända våran brukare något. JAg fick fast jobb hos honom i januari efter en önskan av brukaren, jag började med att att jobba som sommar vikarie hos honom men fick fortsätta efter det......jag hann ha ett fast jobb i drygt 1 månad!!! Han dog i torsdags...så mitt i sorgen så står jag utan jobb
Kram alla härliga människor
Tintin (female)

Jo vi personliga assistenter gör ett jättejobb för dom som vi jobbar hos. Men det stora felet e att vi sitter ganska löst om det skulle hända våran brukare något. JAg fick fast jobb hos honom i januari efter en önskan av brukaren, jag började med att att jobba som sommar vikarie hos honom men fick fortsätta efter det......jag hann ha ett fast jobb i drygt 1 månad!!! Han dog i torsdags...så mitt i sorgen så står jag utan jobb

Kram alla härliga människor

Tintin (female)

Du har så rätt Misty, kan du eller någon hjälpa mig med lodrätt 12 i vinkel.
Melodikrysset alltså, tack.?
Melodikrysset alltså, tack.?
Ledsen tintin, jag förstod att det var något sådant som hade hänt, du har mitt djupaste deltagande i din sorg, men livet går vidare, jag miste min svärfar förra lördagen, tungt men sant.
Vi fick mer än 30år tillsammans.
xyz.
Vi fick mer än 30år tillsammans.

xyz.
Annons
TAck xyz

Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem