Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Förslag till rubriker i forumkolumn

Förslag till rubriker i forumkolumn

Hej alla glada moddare!
Jag tycker det skulle vara fint med ett par nya rubriker i Forumkolumnen till höger.
20 mest lästa
20 flest inlägg
Ett litet förslag i all välmening
En liten till Sveriges bästa startsida så här på alla dag
Antal svar på detta inlägg: 10
Varför inte klämma till med en ny rubrik GNÄLL, det verkar vara det populäraste ämnet f.n
tejay4u, tack för dina tips - de var bra!

Det finns dock en risk att en sådan sortering leder till tävling om vem som kan starta och hålla igång den mest lästa tråden. Men jag ska se vad jag kan göra till version 2.
Ja, en gnälltråd vore bra. Det finns på många ställen så varför inte här?
Sålänge folk gnäller så är väl kanske något som inte är bra, betänk detta.
Å det måste man få ur sig annars kan man få myror i benen
Annons
En typ av klotterplank vore väl bra ? där skulle man ju kunna skriva av sig i a f lite sen kan man ju fixa det så att samma person inte kan skriva på säg en halvtimme så att det inte blir spam , vet att det finns på många communiitys . Tror att det skulle va ganska bra för gnäll verkar det bli på var å varannan tråd även sånt gnäll som inte har me trådens ursprung att göra ... Fast det klart det är nog lite mycke jobb med ett klotterplank ..

Min åsikt är att 20 mest lästa skulle leda till att de blir lästa ännu mer och andra mindre lästa blir bortglömda.
Bättre i så fall att ha de 20 minst lästa så att de får mer uppmärksamhet.
Inget av de alternativen röstar jag för.
Daniel:
Jag hoppas du har fel, men man vet ju aldrig.
Skulle det inte fungera så kan man alltid skrota länken.
Tack än en gång för en bra startsida.
Hej..sen kan jag tycka att det skulle vara en köp o sälj under respektive kategori..bara en tanke.)
Ja, många försöker på sitt vis att få in andra ämnen och vem vet vattnet urholkar stenen. En vacker dag när det är vårvarmt så kanske moddarna ändrar sig. Det går att spåra i många trådar att en förändring skulle vara till gangn för IS, men hittills har det varit omöjligt. Ja den som lever får se! Fast det skall i ärlighetens namn erkännas sidan är bättre nu än den varit på mycket mycket länge. Det går faktiskt att ventilera saker man känner för!
Bra idé Micke03, du hade säkert gjort första inlägget.
White_Trash. No Comment!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem