Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Censur uteslutning eller vad

Censur uteslutning eller vad

Man må tycka vad man vill om IS Forum. Själv är jag ganska nöjd, även om det blir lite väl "stilla" emellanåt.

Då och då följer jag debatten om Forumets utseende och innehåll. När det hettar till som mest, vill man kanske se debattanternas profil för att få ytterligare en dimension. Nu har jag dock märkt att detta inte går. Jag blir bara hänvisad till Forumets startsida i vissa fall.

Man skulle ju kunna tro att en del av "stridtupparna" precis tagit steget ur sandlådan, men jag vet ju att det inte är så. Jag misstänker att moderatorerna blockerat profilen som någon form av missriktad straffåtgärd. Det vore bättre att behålla profilen, men med ett tillägg om blockering.

Dessutom tycker jag att man som medlem borde få möjligheten utträda frivilligt, och att alla uppgifter i profilen raderas. Endast ett meddelande om att personen inte längre är medlem visas. Jag har inte hittat något om detta i reglerna för Forumet.

Vore tacksam för svar på mina funderingar. Kanske har jag missuppfattat något.
Antal svar på detta inlägg: 5
Förslag som dessa är bäst att rikta direkt till Daniel via E-post.
Är det? Man får ingen respons den vägen heller...
Telamundo:
Du har kanske rätt, men jag tyckte att mina funderingar hade allmänt intresse eftersom de rör Forumets regler och jag ger konstruktiva lösningar.
Hur som helst: Skall tänka på E-postmöjligheten i fortsättningen.
Annons
Tack för tipsen det är bra tips! Jag tar till mig dem till utvecklingsbiten.

Jag har haft väldigt mycket att göra både med jobb och familj att jag inte hunnit svara på alla mail som jag fått på IS. Jag ska försöka jobba ikapp dem snart.

Mvh Daniel
Daniel:
All respekt för ditt svar!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem