Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Populärt Forum

Populärt Forum

Det verkar som jag hamnat i ett verkligen populärt Forum, roade mig med att räkna antal besök idag på morgonen, och totalt har de nu aktuella trådarna lästa av 21 437 personer, vilket jag tycker är väldigt imponerande.

Däremot så har dessa trådar tillsammans endast besvarats av 488 intresserade, vilket är alldeles för lite. Vet inte vad det beror på, kan det vara så att man är rädd för att göra bort sig, kanske man är rädd för att man har svårt för att formulera sig, eller så har man svårt med svenska språket eller svårt med stavningen.

Det finns ingen anledning vad jag vet att avstå på grund av något av detta jag nämnt, tror inte heller det är på grund av ointresse, men för de som skriver här så hade era synpunkter varit uppmuntrande.

Snälla ni som har synpunkter, skriv ett par rader, vill inte tro att ni inte har synpunkter, antingen för eller emot inläggen, men utan er blir det inga riktiga diskussioner, ni saknas.
Antal svar på detta inlägg: 1
Jag tror tyvärr att du blir lite lurad av siffran 21 437. Såvitt jag vet visar den antalet visningar, men en person kan ju titta hur många gånger som helst så det behöver inte vara många som har tittat på tråden för det.

Att man inte skriver kan ju också bero på att man inte känner att man har något att tillföra. Många "diskussioner" är ju rena problemformuleringar och kan man då inte hjälpa till så finns det ju ingen anledning att ge sig in i en diskussion.
Men visst skall vi uppmana folk att deltaga mer när de känner att de har möjlighet till det. Ju fler desto roligare, men det skall inte heller vara bara för sakens skull.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem