Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Internetstart vs Forum

Internetstart vs Forum

Hej!

Jag vill bara framföra min uppskattning till Daniel, för en suverän startsida.

Själv använder jag IS för det enkla, men ändå otroligt effektiva upplägget på länkarna.
Det är ju DET som är IS styrka, forumet ser jag bara som en extra funktion som kan användas om man har vissa frågor, eller kunskap man vill dela med sig av.

Att sedan forumet har blivit mer eller mindre en chat för folk som uppenbart inte har mycket annat att göra, var nog inte riktigt tanken från början, eller hur Daniel? den typen av sociala forum/chat finns det ju massor av på nätet.

Iallafall... vad jag vill komma fram till... Daniel!! Tappa inte sugen alt. bli förbannad och skrota IS bara för att forumet använts på fel sätt.

Jag har full förståelse att i takt med att "sandlådefajterna" där eskalerar, så försvinner din motivation i samma takt, men.... (och nu sticker jag ut hakan) skrota hellre forumet, om du känner det tar för mycket tid och kraft. Men låt IS som sida vara kvar!

Ok? Do we have a deal?

P.S Det här är inte tänkt som en mer eller mindre vild diskussion om forumet, utan ska snarare ses som ett erkännande till Daniel.
Antal svar på detta inlägg: 1
Håller med till 100%

Så fort gnällspikarna packat ihop och flyttat blir det kanon.

All credit till Daniel som har en kanonsajt.

Har använt IS som startsida sen jag skaffade min första PC.

Rekommenderar sajten till alla som har dator med internetuppkoppling.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem