Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Utvandringen fortsätter

Utvandringen fortsätter

Hej Daniel… och alla andra!
Ville bara tala om att, även, jag lämnar detta Forum idag… efter 4 år. Jag, som många andra, går över till GottBlandat där ordet är fritt och ämnena fria!

Jag vill passa på att tacka dig, Daniel, för en underbar tid här på Forumet. Det har varit många lärorika och intressanta debatter genom åren, där ämnen glödde… och vi med dem. Jag vågar inte räkna alla dagar, och nätter, som man suttit framför datorn och diskuterat allt mellan himmel och jord. IS-Forum blev nästan en livsstil, och där IS rankades som den bästa Forumsplattan i ”rymden". Det var helt enkelt… en fantastisk tid!

Tyvärr, har du nu släckt den glöden så väl, att inte ens askan finns kvar. Men jag vill ända önska dig lycka till med ditt ”nya” Forum, och hoppas att dina nya medlemmar finner sig i de regler som inte vi fann oss i.
Då kanske ditt Forum överlever!

Lycka till
Antal svar på detta inlägg: 1
Hejsan Zacko!

Kul att höra att du tyckte så mycket om forumet men tråkigt att du lämnar nu. Jag tackar för den tid som varit, du har givit oss mycket gott! Önskar dig lycka till i ditt nya forum och som du vet är du alltid välkommen tillbaka om du vill.

Glad påsk!
Daniel

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem