Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nicknamn Nidaros

Nicknamn Nidaros

Ha,ha!!!

En som har nicknamn Nidaros har blivit medlem. Han heter Kenneth och är från Göteborg. En ung man. Yrke: Raketforskare. Jag tror jag " kissar " på mig.He,he!!!
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3

För att undvika alla missförstånd måste jag tillägga att jag skrev inlägget om Nidaros för jag tyckte det var en rolig grej. Inget annat. Hur kan ni missförstå mig efter alla dessa år.

För säkerhets skull så sökte jag på raketforskare och hittade detta skrivet av en 24 årig tjej.Ha,ha!! Att dom kan med!!!

Raketforskare
Skrivet av Frazze 14 december 2006, klockan 13:10

Nu ska jag bena ut varför jag har raketforskare som bloggnamn. Det är inte nåt snuskigt som alla tycks tro, nej utan det kommer från midsommarafton i år. Jag och min bästis Snuttan var på fest i h-by och skulle gå och bada, vi båda var väl lite på lyset, vi frågade vilka som ville följa med. Då hör man herr P säga: Ja det är ju inte direkt två raketforskare som ska bada… Haha det lät så klockrent, Snuttan och jag är båda blonda och har stora tuttar, klassiska bimbos som andra säger, och jag kan ibland framstå som ganska korkad då jag alltid säger saker rakt ut utan att tänka efter det minsta.


Så Snuttan och jag tryckte upp varsitt linne där det står raketforskare på, vi ville påvisa att bakom fasaden så döljer det sig två icke korkade tjejer. Men ibland driver vi med oss själva, vi kan inte låta bli att spinna vidare på bimbostämpeln, om vi för tillfället känner för det så spelar vi korkade, det är faktiskt roligt att se folks reaktion när man tittar på fotboll och utbrister: Titta det är ju han i Calvin Klein reklamen.
leiake. Jag har haft Hotmail sedan "tidernas gryning" eftersom det på den tiden knappt fanns något annat ;)

Det betyder dock inte att jag gillar den

Men jag skulle inte ha den som min enda e-post klient!

EZ
Vargo, jag dömer ingen på förhand. Jag snackar om respekt för andra människor, framför allt när man vill göra ett gott första intryck på ett nytt forum, där man ämnar bli medlem.

Om du läser Nidaros presentation så kan du se att där står: "blablabla"

http://www.internetstart.se/member/userPres.asp?id=8244

Jag anser inte att den här texten går i samklang med en människa som visar speciellt mycket respekt för de andra forummedlemmarna eller för den delen andra över huvud taget.

EZ
Annons
leiake, jag tror inte att vår "raket forskare" är samma användare som din raketforskare. Särskrivningen i sig tyder på det.

Om det trots allt skulle råka vara samma person så blir resultatet tyvärr det omvända mot vad huvudpersonen har i syfte med sin presentation, dvs: Att inte framstå som en typisk bimbo

EZ
Visst står det bla bla bla och hos några står det inget alls och kolla sedan foton som en del sätter ut Jag tror att det är så att folk inte tar så allvarligt på vad dom skriver eller sätter ut på sin profil
Kan så vara Vargo. Problemet är kombinationen mellan blablabla och raket forskare. Lite över gränsen, enligt min mening

EZ
EZ !!

Du har mail i din inkorg på Hotmail. !!!
Kollar genast

EZ

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem