Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Coca Cola Cherry

Coca Cola Cherry

Är det någon som minns Coca Cola Körsbär?! Jag minns den och jag minns att den var härligt god! Men Cola tog bort den från det svenska sortimentet som alla mins.

Nu är det en kille som gör en namninsamling för att få Cola att producera den igen. Gå in på sidan: http://www.cherrycoke.se/


Antal svar på detta inlägg: 4
Den försvann för att den inte var så populär i Sverige. Många tyckte nog att den var för söt. Själv blev jag helt förälskad i DrPepper när jag var i USA för 10 år sen. Påminner lite om Cherry Coke och är väldigt söt. Den går att hitta i vissa butiker i Sverige, särskilt i så kallade "fulaffärer" som har alternativa importvägar.
Telamundo, du o jag har samma smak, DrPepper är min absoluta favorit i läskdrycker, Ginger Ale går också bra liksom vanlig Coca Cola, men Cherry coke gick aldrig hem i min familj.
Du kan hitta cherry cola i vissa utvalda affärer. Döm om min förvåning när jag hittade det senast i en Hemköps butik i Billdal, strax söder om GBG.

Men jag håller med tidigare skribenter, att visst är det gott, och faktiskt till och med riktigt gott.......

Dock i begränsad mängd då den knappast kan kallas nyttig med allt socker som den innehåller....

Dr.Pepper finns också att köpa i denna butik kan tilläggas, kanske finns anledning att maila till hemköp och kolla ?

// x
Annons
Den var gôr go´! Men kanske svår såld när allt ska vara "NO SUGAR"! Men man kan ju´hoppas!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem