Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Långa inlägg tråkigt

Långa inlägg tråkigt

Har själv märkt att mitt intresse svalnar när ett inlägg är för kompakt och långrandigt. Jag orkar inte läsa allt. Är det fler som har samma sjukdom.??

Detta inlägg jag skriver nu, är det standardformat som IS har. Det är 10 cm. Då borde ju det vara lagom för att hålla intresset vid liv. I alla fall hos mig.

Ni vet vid bröllop: Jag är ingen talare, men ....!!! Sedan 20 minuter senare så gäspar hela auditoriet. He,he!!

Skriv gärna långa inlägg om ni vill. Jag kan läsa dom innan jag går och lägger mig som sömnhjälp.
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: «1 2 3 Nästa »

lillie!!

Jag har tittat på dina inlägg. Jag hittar inget som är för långt. Så du behöver inte ta åt dig. He,he!!
Trådar med långa intressanta inlägg är väl att föredra framför långa trådar med korta ointressanta inlägg.

Att inte orka läsa långa inlägg säger väl mest om läsaren antar jag...
Ett komplicerat inlägg kräver ibland längre och utförligare svar. Generellt stämmer det att man tröttnar på långa inlägg dock. Framför allt när de är tråkiga i sin uppbyggnad

EZ
Annons
EZ!!

Du säger det jag inte vågade säga. " Tråkiga i sin uppbyggnad ".
lillie: Hoppas att du förstod att jag skämtade!! Här på Forumet finns det inte mycket kvinns kvar, snart bara gubbar med dataproblem! Tompaxox: Jag föredrar korta intressanta inlägg framför långa ointressanta inlägg! Håller Du inte med om det ? Eller?
Du _behövs_här l i l l i e !!!
konstigt till och med när det gäller inlägg på forum så har storleken betydelse
KFK är ett bra begrepp; kvalitet framför kvantitet. Innehållet är viktigast, oavsett längden på inläggen.
Det måste ha varit en man med mycket liten, som kom på ett så fånigt uttryck som "storleken har har ingen betydelse"

/B
Vargo o. Bosse för mig har storleken ingen betydelse, så länge känslan finns, hos den med litet.........inlägg!
Om ni har varit inne på andra Forum, så har ni nog märkt att det förekommer inlägg som har kopierats flera gånger, och ibland ber någon att loggen skall skickas för att kolla om det finns virus. Det går åt flera sidor ibland. Detta är ofattbart.!!

Det var lite överpace från min sida att beklaga mig över vissa inlägg på IS.
Men dom som känner sig utmålade kan ju försöka att inte "gröta" ihop sina
inlägg, utan släppa in lite luft mellan raderna.

Detta sagt och gjort i all välmening. Ingen nämnd ingen glömd.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem