Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Chatt?

Chatt?

Kanske borde det finnas ett Forum för dem som har korta frågor och svar...

Det blir lite "tungt" att läsa konversationer mellan två medlemmar. Ämnet kanske intresserar, men inte den enskilda frågan.

Finns det möjlighet att arrangera en chatt där allt raderas efter t.ex 1 dag.

Antal svar på detta inlägg: 10
räcker inte forumet det tycker ja iallafall va tycker ni andra................
Det finns ett Forum för seniorer,som har 24 tim. chatt. Har inte själv varit där.Det heter, seniornet. Mer kan jag inte , Du får let Dig fram. Tror trots allt inte det är lika trivsammt som på IS.
Ett forum räcker förvisso, men en chattsida vore intressant. Hörrni moderatorer, det är väl nåt att tänka på? Toppenide tycker jag, att inte jag har tänkt på det förut
Annons
Ämnet är upptaget i en tidigare tråd.

http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=40143
Det finns både forum och chatt på Seniornet ,chatten funkar så att när man loggar in där så ser man vad dom diskuterat dom senaste minuterna,när sedan sista man/kvinna loggat ut så sparas inget Det är mycket trevligt på den chatten och många av dom som håller till där har också träffats IRL Men det är inte gratis (200 kr/år) och man måste vara 55+ för att få vara medlem där Seniornet har också många lokala klubbar i hela Sverige
Jag tackar för tipsen om andra forum, men saken är ju den att jag gillar IS och vill helst vara kvar här. Jag är visserligen 55+, men det innebär inte att jag bara vill diskutera sjukdomar, dragspelsmusik och arvsfrågor.

Avsikten med mitt inlägg var egentligen bara att "öka farten" på detta Forumet.

Kände inte till att ämnet tagits upp tidigare. Det tyder i så fall på att fler känner som jag.
gomorron kvibergsmyran tanken var jätte bra tycker ja men så långsamt är de väl inte på forumet eller
Forumet ä ett kanonställe att diskutera med andra.
Fast något jag saknar är att man inte kan skicka privata små meddelanden till varandra.
Läste idag ett uttalande ang. bloggande." Det bästa med bloggen är att alla får säga sina åsikt! Det sämsta med bloggen är att alla gör det!
Hehe det stämmer... Men det som är roligt är ju att man kan snoka runt lite o få redo på saker som man sen kan skvallra om..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem