Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Utveckla internetstart

Utveckla internetstart

Tänkte lite med tanken att det kunde vara kul att se vilka som är medlemar på internetstart.se
Man kan bara se dom 10 nyaste medlemarna.

Skulle man inte kunna göra så att man kan se alla medlemar.
Sortera in dom efter användarnamn och varifrån man kommer.

Och skicka personliga meddelande mellan varandra.
Då blir sidan mer än bara en startsida och forumssida.
Det blir även en community.

Jag är inte så duktig på hemsidor.....detta kanske blir för mycket arbete och mycket dyrare.

Lite tankar från en okunnig
Antal svar på detta inlägg: 4
Det är en jättebra idé och det är flera som önskat sig det. För att lyckas ta fram det utan att det ska ta för lång tid skulle jag behöva hjälp. Är det nån som känner någon duktig programmerare så får de gärna höra av sig till mig.
Jag känner en Ann-Therese Carlsson som bor i Västevik som syssla med hemsidor m.m.
Fast hon vill nog ha betalt eftersom hon driver ett företag www.dynamicmedia.se/

Hon har bla. gjort sidan www.fhg.nu med en omfattande medlemsida därtill och just nu så håller vi/hon på med en uppdaterad version med databaser för medlems, kund, skaderegister m.m. åt oss inom Röda korsets första hjälpengrupper i sverige.

Men på ideell nivå kan jag tyvärr inte komma med några användbara tips.
Hade jag kunnat nåt om hemsidor så hade jag gärna ställt upp och hjälpt till.
Jag tycker mycket är bra. Och det andra löser man bra på annat sätt. Men om man måste komma på något så har jag en ide.

Precis som man har egna länkar, så vill jag ha egen info.
Jag vet att det är inte det enklaste.
Men om jag vill har Ericssons börskurs, eller Malmö temperaturen. HIF senaste resultat (ändras när de spelar ) Så hade jag jublat.

Då behöver man inte ha flera sidor igång. Räcker att komma in på Internetstart - klart.
Annons
http://www.momondo.com/
Ny flyglänk som var bra.

www.flygresor.se Är en annan bra. Kollar på 600 flygbolag.

/M

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem