Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Svik inte IS

Svik inte IS

Ni som hoppar över till andra community. Gör inte det!!. Jag har provat allt.
Men det blir bara surr, när alla vill "tjata". IS är lite mer familjärt. Ni märks. Okej!! Det är kanske lite för litet, men det vinner längden.

Det kan ju bero på att jag är uppskattad( av vissa) He,he!!

Min övertygelse är att 29.900 medlemmar är max. Allt annat blir bara surr.

Varför 29.900 medlemmar. Tycker 30.000 är för mycket. He,he!!
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Håller med dig leiake! Jag har inte skrivit på ett tag nu har flyttat och haft mig Kul att du är kvar så man kan tjöta lite i bland!!
Leiake: misströsta inte!

Jag är övertygad om att stora flertalet av oss, använder IS för dess överlägsna uppbyggnad. Länkar framförallt, olika tips, kunnigt folk på forum, osv.

Bara för att vi inte dagligdags hörs på forum... (den tiden och orken finns inte idag,kanske när även jag är 68 )

..så betyder det absolut INTE att vi "överger" IS.

Jag har varit med sedan Daniel startade.. och hittills inte sett en enda anledning att byta! Än en gång, tack kompis för ditt engagemang!

/Zap
Visst har jag andra Forum också men håller med leiake IS är speciel. Men det har varit lite tyst ett slag. Verkar som det är svårt att hitta trådar som intreserar många. Är det t.ex. helt tabu att öppna en Rubrik om politik och samhällsfrågor, på prov??
Annons
pensionär!

Eftersom jag är undersexuell, så vore ju en rubrik om samhällsfrågor totalt ofarlig. He,he!!

Det är nog svårt för Daniel och Göcke att krypa till korset. Dom har uttryckligen sagt att samhällsfrågor och samlevnad( sex) är otänkbart på IS.

Vad kvarstår. Restskatt. Sjukdomar! Oro för världskrig. he,he!!

Ps. Vi hade en " stolle " som hette Bubben. Undrar om inte en community behöver en sådan.??
Vi har ju dig, leiake.
xyz !!

Tack!! Men du glömde Göcke!! ( på tal om stollar)He,He!

Skämt åsido!! Vi måste hitta på något. Jag tycker IS är bra.
Ditt svar är ju bevis på detta.

Humor blandat med allvar och lite hit och dit!
Det är väl så det ska vara även IRL, eller hur.
Det närmar sig jul så nu får väl datorn vila sig lite
http://www.eparmstrand.se/Melodier_2/MERRYXMAS.swf
leiake

Se mitt svar i din tråd "Homoäktenskap"
Vargo!!

Den var bra. Men du måste informera om att man måste klicka på bilden.

Please!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem