Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Sover eller fel

Sover eller fel

Undrar bara om alla sover fortfarande
eller är det något fel på forumet??

Det händer inget nytt!

Eller, är jag som är fel..........
Antal svar på detta inlägg: 7
Nej vi sover inte. Har just kommit in från promenad med min gamla hund och ska hitta på annat nu.
I morgon åker jag till Hjalmars show!
kotte!!

Hoppas att showen är bra, eller förresten är det
DEN Hjarmar så kan det ju inte bli annat än tokroligt

Själv ska jag beställa biljetter till "Allt för byn"!!
Min dotter (14 år) var på premiären och det var
"Skitkul" (hennes ord)
Inte sover vi klockan 9.22. Här har du en som är uppe med tuppen, ofta vaknar jag vid 5- halv 6. Sätter på kaffet gör två knäckemackor, läser tidningen, sen blir det datorn.
Nu när klockan är 9.46 har jag torkat köksgolvet, dammsugit vardagsrummet, hallen, och städat badrummet, nu är det bara sovrummet klart, sen ska jag till banken.
Gubben sätter på dubbdäck på min bil.
Annons
Nej, jag sover inte!

Men som Du säger så är det ett slumrande Forum.
De har kanske som jag brist på fantasi, för att starta en ny intressant tråd.

Har därför varit inne på annan länk där trådarna redan finns, det är bara att hänga på!

Jag vet inte vad som ska göras för att väcka våra medlemmar, så att de börjar skriva??
Det kommer c:a 4 st. nya medlemmar vaje dag till IS, men man ser dem sällan skriva!!

VAD GÖRA??
pensionär!

Jag skrev en kommentar igår kl 23:45
och det var det sista som kommit in tills idag
då jag ställde denna fråga!

Jag har slängt in iaf två historier, men då
på en gammal tråd, har nog inte fått en enda kommentar
Jag har läst dem och de är lika bra som vanligt!!!

Vi har tre herrar som brukar vara duktiga på att skriva, men lyst med sin frånvaro ett tag nu!! EZ, Vargo och Micke!

Och av flickorna är vi ett fåtal som skriver, varför?

Det är som jag tidigare sakt, nästan bara Data-problem, här på Forum nu!!!
Joanna.:
Här sovs det inte i onödan, inte. Jag har just kommit in från kylan ( minus 7,2 grader på Åland) i morse kl halv sju. Efter en härlig entimmes ridtur i höstlik vinternatur med rimfrostnupna nyponbuskar i väggrenen travar min Garpur förnöjsamt. Han tyckte nog också om den klara rena morgonluften.
Sen är det skönt att koppla av med en kopp varm choklad och titta vad ni på IS hittat på idag då !!
god fortsättning på dagen.
ps. Tänd ett ljus och sätt i fönstret för de stackars skolbarnen som så hastigt rycktes bort i det förfärliga skottdramat i en finsk skola igår. Här på Åland sorgeflaggar samtliga skolor och officiella inrättningar.
hälsn/alandia

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem