Tisdag 7 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Övrigt

Simtävling

Simtävling

Det var stor årlig simtävling i en älv i det inre av Finland.
Pekka från de djupa skogarna var som vanligt den store favoriten.

De många hundra simmarna kastade sej i och ganska snart drog Pekka som vanligt ifrån. Han hade inte bara en god fysik och simteknik, han var också i övrigt synnerligen välutrustad.

Plötsligt såg publiken efter stränderna hur Pekka blev allt långsammare och till slut nästan stannade. Större delen av de övriga simmarna kom sakta i kapp och i mål blev Pekka inte bättre än 79:a.

Efter att ha vunnit tävlingen de senaste fyra åren var sensationen ett faktum. Speakern ställde den självklara fråga till Pekka varför han plötsligt tog slut.
"Jo jak fikk se tre nakna flikkor på stranden, okk då plötsligt gikk den i potten.
Trots det pinsamma svaret fann sej speakern snabbt och undrade varför inte Pekka då vändes sej och simmade ryggsim.
"Jo sa Pekka, men tu vet proarna"
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Joanna!!

Den vitsen fick till och med mig att skratta. Då lovar jag dig att den bra!! 10 points!! Med råge!!

På tal om roligt. Hon Babben är faktiskt riktigt rolig. Måste tillstå att det är ett TV-progam av världsklass.

Ingen reklam heller som irriterar när det är som roligast. Bara det!!!

Svensson-Svensson börjar urarta. Det är på gränsen till skandal. Men vill ju inte stänga av. Det kanske kommer något. Men.......!! Fiasko!! Pinsamt!!
Två välutrustade karlar sitter på poolkanten.

Den ene doppar ner organet i vattnet och säger:

- Det är 37,5´ i vattnet!!

Den andre gör samma sak och utbrister:

- Ja, och 2,40 djupt!!
Annons
Hi,hi,hi
Toppen ! Var lär ni er allt
Mimmi61 !

Perfekt vits!! Lagom fräck. Då älskar jag vitsar.

Jag har ju annonserat dig som ett fynd på IS. Nu känner jag mig stolt.

2,40 är inte dåligt. Men själv får jag gå till barnbassängen där det är max 15 cm. Tyvärr!! I avslappnat tillstånd, givetvis!! HA,ha,ha!!
leiake!

Nån längre har väl ni karlar inget bruk för.........om ni inte vill stå i hallen och donnan e kvar i sägen dvs! Har aldrig förstått att det där med längden är så viktigt, ni tycks glömma att vi inte är djupa som Gardasjön!!

"Hellre en liten som killar, än en stor som gör ont!!"



Snövit och Pinoccio hade fått ihop det en kväll........Snövit satt grensle
över Pinoccios näsa och skrek:

LJUG för tusan, LJUG.........
Mimmi, har du sett den här?
Glöm inte ljudet.
http://www.snabbstart.com/flash/3356ced3d4
Joanna!!

Snacka om att stjäla upphovsrätter. Den är min!!. Men bara för att det är du
så har jag överseende!! Men skriv då " Den fick jag av leiake"

Den är ju sanslöst rolig!!!

Dom som inte kan engelska så bra kan jag berätta att jag planerar att översätta den till svenska.

Då blir ju rubriken " Jag älskar inte min penis längre ".

Den ställer aldrig upp. Ha,ha!! När det gäller!!
Leiake, det hade jag ingen aaaaning om att den var din. Jag trodde den var hans!!
Förresten vill jag inte ha din, jag har en hemma!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem