Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Fler kolumner för egna länkar

Fler kolumner för egna länkar

När man blivit beroende av IS och blir vansinnig när det blir nåt fel, så ökar också behoven.

Jag känner behov av att ha flera kolumner för egna länkar, det där med bokstavsordning stämmer inte riktigt för mig.
Egentligen skulle jag vilja kunna lägga in egna kategorier (typ... "kolla varje dag", "Forum jag är med i", "Auktionssajter" etc).
Men fler kolumner skulle lösa det för mig.
Dessutom vore det kanon om man kunde sortera ordningen själv (typ "flytta upp" och "flytta ner").

hmmm.....
Sen skulle jag vilja kunna bevaka mina foruminlägg....
Känner på mig att jag kommer glömma bort att kolla eventuella svar....
Antal svar på detta inlägg: 1
Flia!!

Inget dumt förslag. Just med att bevaka svar på inlägg. Detta har jag upplevt nyligen. Hur paff blir man då. Jag var inte ens skapare av tråden.
Trots detta fick jag besked om att någon hade yttrat sig i tråden. Fick ett bra tips. Verkligen bra tips!!!

Denna tråd gällde fjärrvärme i egen fastighet. Det finns en inställning som heter värmekurva. Vem tusan vågade röra den. Tack vare denna tråd så fick jag det mod som behövdes för att utförande denna operation liggande
på källargolvet med förstoringsglas och ficklampa.Ner kom jag men upp!Jag ligger inte kvar i alla fall. He,he!!

Problemet var att sänka värmekurvans vinkel i förhållandet till den yttre och inre temperaturen. Fattar ni någonting!!Anar det. He,he!!

Men nu har jag fixat detta problem som bestod i att vid noll grader ute, så fick fjärrvärmen panik. Man vaknade på natten badande i svett. +26 grader
varmt i sovrum.

När jag sedan tänkte på värmekostnaderna så blev jag ju ännu svettare. Var nog som mest uppe i +32 grader. Ha,ha!!!

Har avslöjat mitt knep till grannar som jag tycker om. Det är inte så många.
Dom andra kan ligga där och svettas. Ha,ha!!

P.s! Har just nu +20,8 inne. Perfekt. + 1 grad ute. Hade jag inte fått tipset,
så hade jag suttit i bara kalsingarna och svettast.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem