Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Vad är fel

Vad är fel

Nu är internetstart helt hopplös att komma in på det funkar bara ibland alla andra sidor är inga problem Göcke har ju lösningar på allt det börjatr bli irriterande, jag fixade till en annan startsida till internet så man kan komma ut det är synd att det är så
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2


Ja , det har varit lite segt och problematiskt med att byta sidor på IS men ta det lungt och avvakta en stund. . Vi vet ju att Daniel jobbar och gör allt som är möjligt för att få ordning på det.

Tyvärr är det så här i den nuvarande "Internet-världen" numera och det kommer med all säkerhet att fortsätta i samma stil. . Med en massa olika slags angrepp och påhopp. . Det finns inget 100 %-igt skyddsnät mot alla dessa angrepp. . Så vi får ge oss till tåls och hoppas att Daniel och Göcke inte ger upp utan att INTERNET START får leva vidare som den bästa tänkbara startsidan mm , mm ( så tycker jag i alla fall ).
Jag tror att många , många håller med mig. . Låt oss hålla tummarna och inte klaga.

För det mesta är det bara "trial and error" , "trial and error" gång på gång som slutligen löser sådana här problem.

Så ta och avvakta.
Jag har gjort på så sätt att jag har en mapp som jag kallar startsida och där har jag dom viktigaste av mina länkar Den mappen har jag lagt i mappen "links" i favoriter så om startsidan krånglar har jag snabb tillgång till mina länkar ändå Om man så vill kan man ju lägga reservstartsidor i mappen
http://i104.photobucket.com/albums/m178/vargo72/Links.jpg
hm krånglar för mig me nu ikväll
får upp medelande att firefox inte kan hitta denna server
men vi litar på göcke å company have a nice kväll
Annons
det verkar som det har blivit mer strul sen internet start bytte plattform innan var det aldrig så

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem