Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Mimmis fräckisar

Mimmis fräckisar

Mimmis historiehörna f.d.

Som ni märker så har denna tråd blockerats av någon anledning. Därför öppnar jag en tråd denna vägen istället och tar mig friheten att döpa om den till sitt rätta namn.

Jag har några lagom " goa " vitsar på gång, men avvaktar Mimmis besked om det är okej.
Antal svar på detta inlägg: 53
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Låter som den där bloggen du skrev om,där ditt alias var Ann-Sofie från Umeå
snawitz !!

Märks det att jag " flörtar " med våra kvinnliga medlemmar. He,he!!

Vi börjar få ont om kvinnor på IS. Undrar om inte lite fräckisar och sensuella bilder frestar dom att vara med igen. Man får ju prova. Göcke sköter ordningen och datorfrågorna. Jag tar hand om det viktiga.

Nästa vecka börjar jag med barnuppfostran och stickbeskrivningar.
som sagt...smord i mun...smart att byta tråd men korkat..... I rest my case
Annons
tragiskt med folk som är humoranalfabeter, undrar om det kan botas på nåt sätt Vad tror du leiake?
De som nu kritiserar leiake,
kanske kunde hitta på en ny intressant tråd,

så kanske det blev lite fart här på Forum.

Jag själv är urkass på det!

Så det är bara roligt att Ni nu vaknat till!
pluppen !!

Hur skulle det se ut om alla var lika roliga som jag är. He,he!!

Det skall finnas alla sorter på ett Forum.
Just precis,,det ska finnas alla sorter här,,,
pensionär !!

Det är svårt att hitta på trådar för många av Er. Man är rädd att göra bort sig. Men jag tar tabletter mot denna åkomma. Inteskämmastabletter heter dom. Beroendeframkallande, men vem " skiter " inte i det ,vid min ålder.

Du själv bidrager med att kommentera inläggen. Det är många som inte vågar ens det. Bara det är modigt.!!
Yes...."leiake" visar verkligen prov p stor humor.....vi andra som är humoranalfabetiker får sannerligen skämmas....
Jag tycker också att alla dom som klagar på ett inlägg borde vara skyldiga att visa hur ett inlägg skall skall se ut för att att vara roligt och intressant Vem som helst förstår väl att Leiake försökte skämta när han skrev om bloggen , sen är det ju en annan sak att inte alla uppfattade det som ett skämt

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem