Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Lite medlemmar?

Lite medlemmar?

Nu har jag grunnat väldigt länge på en sak om IS,

Hur kommer det sig att det inte är så månnga medlemmar?
(det är förmodligen fler än vad jag tror men om man kollar är det alltid samma gäng som skriver i forumet)

Varför är det på detta viset ? och framförallt är det på det här viset eller har jag inte varit uppmärksam nog?

Tpfhd
Antal svar på detta inlägg: 3
Det är nog likadant på andra ställen,jag är med i Seniornet och av över 7000 medlemmar är det bara 10-15 som skriver i forum där
Det är precis så som Vargo säger.

Därför är sådana killar som Du värdefulla här på Forum!
Du vågar lägga Dig i, Du ifrågasätter och Du startar nya trådar som Du tycker är intressanta!
Fortsätt så, så kanske det blir lite fart här!!
Jag är med i ett annat forum med 36 medlemmar, och där är skrivlusten mycket stor, ibland upp till 100 inlägg om dagen, men det är mer som en chatt, vi diskuterar saker som kan vara väldigt personliga, och det går bra när man är så få medlemmar, eftersom alla känner alla.

Jag tror att här finns många som skulle vilja skriva, men som inte tror att det de vill diskutera intresserar, något som är helt fel. Bland så många medlemmar finns säkert många som är intresserade, vad man än skriver om, men jag tror också att det är lättare att skriva i ett litet mera familjärt forum.

Jag vet att många i mitt lilla forum är medlemmar också här på IS, för min del tycker jag de kompletterar varandra på ett bra sätt.

GOTT NYTT ÅR

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem