Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Saknar inlägg

Saknar inlägg

Jag saknar dessa livliga inlägg som leiake kommer med.
Han får fart på forumet och jag blir på bra humör när namn läser det han skriver, för det mesta.
Om det beror på att vi kanske har samma humor och kan skratta åt sådant som andra inte förstår det roliga i eller om det beror på något annat vet jag inte men jag saknar dessa finurliga inlägg.

Det finns säkert fler som tycker som jag.

Kom igen nu leiake och strunta i de som inte har den "rätta sortens humor".
De kanske har haft en usel uppväxt och allting ska vara allvarligt och skämtar man gör man fel.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Tycker man att det är humor att fylla tråd efter tråd med barnsligt trams som inte har något alls med ämnet att göra bara för att synas så mycket som möjligt,så ok.. Då har inte jag någon humor iallafall.. Men det kanske går att ha två forum? Ett för seriösa inlägg och ett för leiake och hans "humorgäng".
ljovisst kan det bli jobbigt med en del så kallad humor, men torrhet och surhet är väl tusen gånger värre, eller vad tycker ni pelle och jig
Jag tycker nog att det räcker med ett forum. Man kan nog blanda seriösa inlägg med humor,bara man tar skämtet på rätt sätt! Som regel får man ju bra svar på inläggen!
Annons
Det handlar ju inte om humor utan om ett sjukt behov av uppmärksamhet...
Hej allihopa:
Låt leiake skriva vad han tycker. Ifall någon inte gillar hans ordval... strunta då i det. Vem som helst skall ju få yttra sej här, eller hur. Men låt bli att racka ner på folk. Nervärdera inte hyggliga personer. BASTA !
Detta forum skulle blir tråkigt utan leiakes humor,och Mimmi61 roliga historier. Vi behöver nog det. Dessutom måste man tänka på var man vräker ur sig!!
pellefant,

Du, är inte den som försöker göra detta Forum trevligt,

Du har t.ex. inte startat någon tråd sedan Du blev medl. 2006.

Så ditt omdöme borde vi inte bry oss om, då Du inte är särskilt intresserad

av Forumet, så Du ska bara låta de som vill skriva här,

göra det så ofta de vill!

Tvärtom är det för få som skriver, det kan vara c:a 140 inloggade,
men de skriver inte!

Kanske på grund av att det finns vissa som klagar på dem som skriver,
och vågar därför inte skriva!!???
instämmer
saknas humor? här kommer lite ni kan skratta åt, utan att någon trampas på tårna.....
Läraren pekade på sin klocka för att visa lilla Pelle att han kom försent.
Titta här 10,25 sa han.
Oj sa Pelle , det var billigt.......
trevlig kväll Lea
Pensionär, varför ska jag starta en tråd om jag inte behöver? Jag har inget behov av att synas för snandets skull..
Men dina sista tre rader håller jag fullständigt med om,och där finns det en som verkligen utmärkt sig...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem